آرایش و طراحی دائم صورت بااستفاده از رنگ های ۱۰۰٪ امریکایی و رنگ های ارگانیک

ارتباط با ما

  کرج / میدان سپاه (جهانشهر) / بلوار جمهوری شمالی / جنب بانک توسعه صادرات / ساختمان پروتون / طبقه ۴ / واحد ۱

  info@mazinsalon.com

  ۰۲۶۳۴۴۸۳۸۶۹   

یک آرایشگاه حرفه‌ای باید خدماتی که به عروس‌ها ارائه می‌دهد را در قالب چندین پکیج مختلف درنظر بگیرد که عروس با توجه به مقدار هزینه‌ای که می‌خواهد صرف میکاپ بکند و سبک مورد پسندش حق دانتخاب داشته باشد.

یکی ازموضوعاتی که ممکن است عروس بعد از میکاپ بابت آن ناراضی باشد انتخاب یک مدل میکاپ، بدون درنظر گرفتن تفاوت رنگ پوست و رنگ چشم و فرم صورت خود با مدلی که در عکس می بیند است.

پس بهتر است سالن و میکاپ آرتیستی را انتخاب کنید که مشاوره قبل از عروسی داشته باشد که بتوانید در این زمینه از آن‌ها کمک بگیرید وشما را راهنمایی کنند.

برخلاف تصور عموم، میکاپ آرتیست حرفه‌ای کسی نیست که چهره‌ی عروس را کاملا تغییر بدهد ، بلکه کسی است که می‌تواند با استفاده از لوازم آرایشی نواقص صورت او را برطرف کرده و او را زیباتر کند.

از لوازم آرایشی که داخل آنها مرطوب کننده دارد استفاده کنید

از لوازم آرایش بسیار مات و یا خیلی چرب استفاده نکنید چون لوازم آرایش مات باعث خشکی بیش از حد پوست میشود و چین و چروک پوست را بیشتر نشان میدهند .

همینطور کرم پودرهای چرب نیز باعث براق شدن بیش از حد پوست میشوند و مناسب نیستند پس سعی کنید تعادل را حفظ کنید و از لوازم آرایشی استفاده کنید که داخلشان مرطوب کننده بکار رفته و به پوستتان آسیب نمیرساند.

همچنین از آرایشگر خود بخواهید که از بهترین و باکیفیت ترین و جدید ترن نوع لوازم آرایش برای پوستتان استفاده کند تا زیباییتان را دوچندان کند.

جذاب باشید
و
احساس زیبایی کنید

میکاپ صورت عروس در مازین سالن. هر روز مانند یک سوپراستار با ظاهر و سبک خاص خود احساس زیبایی کنید.

به سالن آرایش و زیبایی Mazin Salon خوش آمدید

میکاپ صورت عروس از اصلی ترین قسمت های مراسم عروسی به حساب می آید که حتما باید به درستی انجام شود. آرایش و میکاپ عروس بخش های مختلفی دارد از مراحل قبل میکاپ مانند پاک سازی پوست و رنگ و انتخاب لباس و نوع میکاپ گرفته تا مراحل بعد مثل میکاپ چهره و موها و … .

جهت رزرو وقت انجام خدمات مو و گرفتن قیمت با شماره های درج شده در سایت ارتباط برقرار نمایید.

شما برای اینکه میکاپ زیبایی داشته باشید باید بدانید که چه میکاپی را انتخاب کنید و اطلاعاتی درباره آن کسب کنید. همچنین باید در مورد رنگ ها نیز تحقیق کنید و ببینید چه رنگ هایی با صورت شما هماهنگی بیشتری دارد.

شما باید از مدت ها قبل از مراسم عروسی آرایشگر خودتان را انتخاب کنید و در مورد مسایل ذکر شده مشورت کنید و خواسته های خودتان را بیان کنید. آرایش هایی که مد نظرتان هست را با او در میان بگذارید.

ما در مازین سالن آماده ارایه مشاوره رایگان در مورد مهمترین و بهترین شب زندگیتان را داریم. برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با این شماره ها تماس بگیرید.

میکاپ صورت عروس

Makeup

دراین مقاله ما راه های داشتن یک میکاپ زیبا را به شما گفته ایم تا با الهام گرفتن از آن یک عروسی زیبا و یک شب به یاد ماندنی داشته باشید و جز خاطرات تکرار نشدنی تان ثبت شود با ما همراه باشید.

شما باید تمام جزئیات را در نظر بگیرید ، ولی برای اینکه به بهترین نتیجه برسید ، به بهترین میکیپ عروس نیاز دارید تا یک روز خاص و بینظیر را رقم بزنید . فرقی نمی‌کند که چه تعداد مهمان داشته باشید ،نکته مهم این است که میکاپی را انتخاب کنید وقتی در سالهای آینده آن را دیدید حس خوبی نسبت به آن داشته باشید. «آرایش عروس باید بی انتها باشد. نوع آرایشی را انتخاب کنید که کاملا با رنگ پوستتان و حالت چهره تان همخوانی داشته باشد.

این نکته مهم را به خاطر بسپارید که ظاهر عروسی برای همیشه در ذهن ها و خاطرات باقی می ماند ، بنابراین بسیار مهم است که هنگام انتخاب سالن زیبایی و آرایشگر برای روز عروسی خود وسواس کافی داشته باشید.

جهت رزرو وقت شینیون مو حرفه ای عروس در جهانشهر کرج با شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید.

میکاپ صورت عروس چیست؟

میکاپ صورت عروس

میکاپ در واقع همان آرایش معمولی صورت است که بطور روزمره انجام میدهید . بااین تفاوت که بطور جدی تر،تخصصی تر و باحجم بالاتری روی صورت شما شکل میگیرد که زیبایی چهره شما را چندین برابر کند و در طولانی مدت ، ماندگاری بالایی داشته باشد و تا آخر مراسم تان ،ازبین نرود.

درمیکاپ ابزاری که بیشترازآن استفاده میشود رنگ ها هستند و باهمان رنگ ها سعی میشود که به چهره شما رنگ ولعاب داده وزیبایی چهره شما را دوچندان کند تا در بهترین شب زندگی خود بدرخشید.

جهت رزرو وقت و مشاوره رایگان رنگ و لایت مو عروس با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

با انجام گریم عیب و نقص صورت شما برطرف میشود. پس یک گریمور حرفه‌ای همه تلاشش همین است که بااستفاده از ابزار هایی که در دست دارد و البته هنر خود یک صورت بی عیب و نقص و زیبا را به شما تحویل دهد .

گریم عروس چیست؟

گریم، میکاپ
یا هر دو باهم؟

میکاپ وگریم مکمل هم هستند . آرایش عروس هم نیاز به گریم دارد هم میکاپ. به وسیله گریم زیر سازی پوست انجام میشود واگذر شما جای زخم ،لک،کک ومک و... داشته باشید بوسیله گریم پوشانده می شود و با استفاده از میکاپ ادامه کار صورت میگیرد تا به نتیجه دلخواه برسید.

کلاسیک

میکاپ کلاسیک یکی از قدیمی ترین ، شیک ترین واستاندارد ترین سبک های آرایش صورت است و برای انجام آن باید از بهترین و باکیفیت ترین مواد آرایشی استفاده کنید. در آرایش کلاسیک هیچ طراحی و دیزاینی وجود ندارد وچهره شما بصورت طبیعی وساده خود باقی میماند. در میکاپ کلاسیک بین آرایش لب ها و چشم ها تناسب خاصی وجود دارد اگر چشم هارا ملایم میکاپ میکنید ، برای لب ها ، از رژلب غلیظ استفاده کنید وبرعکس . آرایش کلاسیک به علت طبیعی و شیک بودن یکی از سبک های مورد علاقه میکاپ عروس دربین همه خانم هاست و خانم های زیادی هستند که از این نوع آرایش برای روز عروسی خود استفاده میکنند. میکاپ صورت عروس

جهت رزرو وقت انجام خدمات اصلاح صورت و گرفتن قیمت با شماره های درج شده در سایت ارتباط برقرار نمایید.

اروپایی (لایت)

آرایش لایت یا اروپایی همانطور که از اسم آن مشخص است، یک نوع آرایش خیلی ساده و شیک است که درآن از رنگ های پر رنگ وتیره و عجیب غریب استفاده نمیشودوهمه چیز شکل طبیعی ونچرال خودش را حفظ میکند و همه رنگ های بکار رفته درآن روشن و لایت است.این نوع آرایش برای همه خانم ها مناسب است ولی برای کسانی که میخواهند سنشان کمتر به نظر برسد نیز کاملا انتخاب خوبی است.

شرقی

در آرایش شرقی از میکاپ کمتری نسبت به بقیه انواع آن استفاده میشود تا صورت شکل تازه و سرحال خود را ازدست ندهد وفرم خودش راحفظ کند. دراین نوع آرایش ازکرم پودری استفاده میشود که پوست را صاف و شفاف و براق نشان دهد و بیشتر از رنگ های گرم و شاد مانند قرمز و بنفش و سرخابی و قهوه ای و… درآن استفاده می شود.

عربی

در میکاپ عربی بیشتر ازرنگ های غلیظ وتیره استفاده می شود. معمولا از کرم پودرهای سبزه و برنزه و چرب باپوشش دهی بالا استفاده می کنند و آرایش نسبتا شلوغی دارند. همچنین از سایه های خیلی غلیظ با رنگ های تیره و رژلب های سنگین و براق و کانتورینگ قوی و اکلیل داربا شاین زیاداستفاده میکنند . نکته ای که باید رعایت کنید این است که : زمانی که از این نوع آرایش استفاده میکنید تعادل را رعایت کنید مثلا اگرازسایه ی خیلی غلیظ و تیره استفاده کردید درمقابل رژ لب ملایمی بزنید تا از حجم بیش از حد جلوگیری کنید.

هندی

در میکاپ هندی خط چشم نقش اصلی را دارد و بیشتر از مدل های خط چشم گربه ای و پهن و دنباله دار استفاده میشود واگر شما دوست دارید که چشم های جذاب و گیرا تری داشته باشید وچشمتان درشت تر به نظر برسد از این نوع میکاپ استفاده کنید. در آرایش هندی برای میکاپ لب ها ،از رژلب های صورتی و قرمز وتیره استفاده می کنند.

میکاپ صورت عروس

انواع میکاپ عروس

لبنانی:

میکاپ لبنانی زیرمجموعه آرایش عربی است . در این مدل روی آرایش چشم ها خیلی تاکید میشود. و بیشتر از سایه های تیره رنگ مثل مشکی و قهوه ای سوخته استفاده میشود و برای قسمت پوست از کرم پودرهایی با قدرت پوشانندگی بالا و تناژ های شاد مانند صورتی یا بژ استفاده می شود. برای قسمت مژه ها هم اکثرا ازمژه مصنوعی استفاده می کنند تا مژه ها پرپشت تر و زیباتر به نظربرسد..

هالیوودی:

دراین نوع میکاپ همه تمرکز روی این است که صورت متعادل سازی شود. میکاپ هالیوودی درعین سادگی بسیار زیبا و جذاب است. برای میکاپ چشم ها از رنگ های تیره و برای لب ها از رنگ های کم رنگ و درخشان استفاده می شود. دراین نوع میکاپ از کرم پودر های سنگین و چرب استفاده نمیشود، و فقط از کرم پودرهای سبک و هم رنگ پوست استفاده می شود. میکاپ هالیوودی در عین سادگی بسیار زیبا و جذاب می باشد و در همه جای دنیا طرفدار دارد.

مصری:

میکاپ مصری یک مدل آرایش فانتزی است که در آن از رنگ های مسی و طلایی براق استفاده میشود. یک نکته مهم در این نوع میکاپ این است که باید رنگ صورت و گردن را به تعادل برسانیم و از کرم پودری استفاده کنیم که هم رنگ بدن است. برای چشم ها هم از خط چشم های باریک و بلند استفاده میشود. برای رژگونه هم از رنگی براق و ملایم استفاده میشود و در کل میتوان گفت که بیشتر روی آرایش چشم ها متمرکز میشوند.

محافظت از پوست و مو شما حین انجام میکاپ و شینیون اولویت کار ماست

از نمونه کارهای
عروس سرای مرجان زعیم پور دیدن نمایید.

میکاپ و آرایش صورت عروس

عروس خانم های عزیز اول باید ببیند چه سبکی از آرایش را دوست دارند ؟آیا دوست دارن چهره طبیعی خودشان حفظ شود ویا اینکه آنقدر تغییر کنند که نتوانند خود را تشخیص دهند؟ آرایش لایت میخواهند یا آرایش غلیظ ؟ رژ قرمز وتیره میخواهند یا ملایم و کم رنگ؟

در ادامه جواب همه این سوالات را به شما خواهیم داد.

میکاپ انواع مختلفی دارد که راجع به آن ها صحبت کردیم و ملاحظه کردید که میکاپ و آرایش عروس تنوع زیادی دارد و همین تنوع در انواع میکاپ باعث میشود که عروس خانم ها سردرگم شوند و ندانند که چه نوع آرایشی را برای روز عروسی شان انتخاب کنند .

آرایش و میکاپ عروس ایرانی

درگذشته عروس خانم های ایرانی بیشتر به سبک آرایش عربی و هندی علاقه داشتند و دوست داشتند اینگونه میکاپ شوند اما هرچه زمان میگذرد انتخاب عروس خانم های ایرانی رو به سادگی میرود و میبینیم که بیشتر به آرایش های لایت و ملایم روی می آورند و یک آرایش ساده و در عین حال جذاب را برای بهترین وخاطره انگیز ترین شب زندگی شان انتخاب میکنند.

در گذشته برای آرایش چشم ها از سبک های خلیجی و عربی استفاده میکردند و خط چشم های پهن و پررنگ و دنباله داری می کشیدند و مژه مصنوعی های خیلی پری میگذاشتندو همین ها باعث میشد که چهره شان خیلی مصنوعی وغیر طبیعی به نظر برسد و بعد از مدتی عکس های خود را که میدیدند کاملا از انتخابشان پشیمان میشدند اما اکنون دیگر از آرایش های چشم خیلی ملایم و لایت استفاده میکنند و سادگی ودرعین حال زیبایی راترجیح میدهند.

میکاپ عروس اروپایی

در میکاپ به سبک اروپایی از خط چشم های نازک وکوتاه استفاده میشود و برای پرتر شدن حجم مژه هم از مژه های تکی وخطی با کمی ریمل استفاده میشود تا حالت طبیعی خودش راحفظ کند و مصنوعی و غیر واقعی نشود. سایه هایی که در این نوع ارایش استفاده میشود اکثرا لایت ،ملایم ونود مانند هستند ودرعین سادگی به چهره زیبایی خاصی  میبخشند.

برای ابرو ها نیز دیگر هماند گذشته از مداد های غلیظ و تیره استفاده نمیشود و سعی میکنند که شکل ظاهری خود ابرو را حفظ کنند و با سایه های مخصوص ابرو کمی داخل آن را پر کنند تا زیباتر شود. برای آرایش لب ها نیز از رژلب های مات و کم رنگ استفاده میشود.

میکاپ عروس اروپایی

نکاتی که عروس خانم ها قبل از میکاپ باید رعایت کنند

میکاپ صورت عروس

آرایشی که انتخاب کردید را قبل از روز عروسی حتما تست کنید 

تقریبا حدود یکماه تا 5 هفته قبل از روز عروسی تان پیش میکاپ آرتیست خود بروید و از او بخواهید تا همان آرایشی را که برای شب عروسی انتخاب کردید برروی صورتتان تست کند تا اگه مشکلی دارد برطرف شود. مثلا اگه کرم پودر برنز دوست دارید یا پوست سفیدی دارید و دلتان میخواهد رنگ پوستتان نیز روشن باشد حتما به ارایشگر خود بگویید تا انواع کرم پودر را تست کند و به رنگ دلخواهتان برسد و… . با اینکار قبل از روز عروسی خیلتان از بابت زیبایی خود در بهترین روز زندگیتان راحت میشود .

  • آرایشگرتان را به دیگران معرفی نکنید

روز عروسی هر شخصی بهترین روز زندگی اون شخصه و قطعا همه دوست دارند که در این روز که تنها یکبارهم اتفاق می افتد بسیار خاص و تک باشند و بدرخشند. توصیه ما این است که آرایشگرتان را به بقیه اقوامتان معرفی نکنید چون ازآنجایی که سبک کار آرایشگرها یکی است ممکن است وارد مراسم شوید و ببینید یکی دیگر هم همانند شما میکاپ شده و قطعا باعث ناراحتی تان میشود.

  • وقتی برای تست میکاپ رفتید، حتما لباس سفید بپوشید

وقتی که برای تست میکاپ تان رفتید حتما لباس سفید بپوشید تا هماهنگ بودن آرایشتان را با لباستان مشاهده کنید و ببینید اصلا آرایشی که انجام دادید به لباستان می آید یاخیر؟ و حتما چند عکس بدون فیلتر و فلش از خودتان بگیرید تا اگرجایی مشکلی داشت حتما به ارایشگرتان بگویید و تا قبل از روز عروسی تصحیح شود .

  • رنگ ابرو و موهایتان باید باهم هماهنگ باشد

سعی کنید موهایتان را هر رنگی کردید ابروهایتان رانیز تقریبا همان رنگی کنید جوری که باهم هماهنگ باشند. بطور کلی رنگ کردن ابروها باعث میشود که هرعیب و نقصی درابروهایتان وجود دارد از بین برود و اگر جایی از آن خالی باشد باعث پرشدن آن قسمت میشود. همچنین سعی کنید ابروهای خود را بسیارنازک یا پهن نکنید و بگذارید درحالت عادی خودش باقی بماند.

  • از آرایش خیلی مات و بی رنگ و روح برای میکاپ صورت عروس استفاده نکنید

لباس عروس شما خودش سفید ساده و خنثی است پس بهتر است میکاپی انجام بدهید که کمی رنگ به صورت شما اضافه کند و جلوه خاصی به چهره تان بدهد تا در بهترین شب زندگی خود بدرخشید.

  • در آرایش زیاده روی نکنید

اگراز حجم زیادی از لوازم آرایش استفاده کنید باعث میشود حالت سنگینی روی پوستتان ایجاد کند و خیلی غیرطبیعی به نظر برسد و همین عامل باعث میشود که درهنگام عکس گرفتن با فلش و نور های زیاد جلوه قشنگی نداشته باشد و خیلی غیرطبیعی به نظر برسد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات آرایشی مازین سالن با ما در تماس باشید.

  • آرایشتان باید باتمام نورها سازگار باشد

وقتی کار آرایشتان تمام شد از میکاپ کارخود بخواهید که آرایشتان را هم با نور طبیعی محیط و هم با نورهای مصنوعی مثل فلش و رینگ لایت تست کند تا آرایشتان باهمه نورها سازگاری داشته باشد و مصنوعی و غیرطبیعی به نظر نرسد چون شما در روز عروسی تان تعداد خیلی بالایی عکس و فیلم میگیرید و اگه این نکته رو رعایت نکنید قطعا خاطرات خوبی برایتان ثبت نخواهد شد.

  • عکس آرایش دلخواهتان را به میکاپ آرتیستتان نشان دهید

چند نمونه از آرایش های دلخواه خود را پیدا کنید و روزی که برای مشاوره میروید به میکاپ کار خود نشان دهید تا شما راراهنمایی کندو روی صورتتان تست کند و آنگونه که شما دوست دارید آرایش شوید تاوقتی چشمانتان را باز کردید شگفت زده نشوید از میکاپ انجام شده چون ریسک خیلی بزرگی است و راه جبران ندارد .

  • از موهای غیرطبیعی استفاده نکنید

هرچقدر هم که موهای مصنوعی انتخاب شده هم رنگ موهای خودتان باشد بازهم در عکس ها شکل غیرطبیعی خودش را نشان میدهد. پس اجازه ندهید که آرایشگرتان ازموهای مصنوعی استفاده کند و اگرموهای خیلی کم پشت وکم حجمی دارید میتوانید از او بخواهید تا اکستنشن برایتان انجام دهد چون خیلی طبیعی ترو زیباتر به نظر میرسید.

  •  
  • تناسب را بین چشم ها و لب ها رعایت کنید

بطورکلی استفاده از سایه های پررنگ وتیره برای عروس پیشنهاد نمیشود و جلوه بدی ایجاد میکند و حالت طبیعی و زیبای خود را ازدست میدهد پس بهتر است از سایه های کم رنگ و نود تری استفاده شود. و برای لب ها بهتر است از رژ لب های تیره و جیغ تری استفاده شود چون زیبایی شمارو چند برابر میکند فقط نکته ای که باید در اینجا رعایت کنید این است که از چندروز قبل لب های خود را با یک کرم چرب کننده مانند وازلین چرب کنید تا روز عروسی پوست پوست نشود و حالت زیباتری به خود بگیرد.

  • آرایش کلاسیک انجام دهید

برای روز عروسیتان آرایشی داشته باشید که هر موقع عکس های خود را دیدید برایتان جذابیت و تازگی داشته باشد و ازمد نیافتاده باشد. علاوه بر انتخاب آرایش زیبا سعی کنید لباس زیبایی را نیز انتخاب کنید تا هرموقع که آن را دیدید لذت ببرید از انتخابتان . رفته رفته مد تغییر میکند و ممکن است چیزی که الان مد است سال های دیگر مد نباشد و جذابیتی برایتان نداشته باشد اما پیشنهاد ما برای انتخاب نوع میکاپتان، سبک کلاسیک است زیرا این نوع میکاپ بسیار زیباست و هیچ گاه از مد نمیافتد و شما هر زمان که عکس و فیلم های خود را نگاه کنید برایتان تازگی دارد و هنوز که هنوزه زیباست.

  • از گل های طبیعی برای دیزاین مو استفاده کنید

همیشه و دراکثر عکس ها وفیلم ها میبینید که عروس خانم ها از تاج برای دیزاین موهایشان استفاده میکنند اما اگر شما میخواهید از دیگران متفاوت تر باشید و یک سبک جدید را امتحان کنید پیشنهاد میکنیم که از گل های طبیعی و زیبا به جای تاج استفاده کنید. استفاده از تاج زیبایی شما را چندین برابر میکند.

  • زیباتر کردن ناخن ها با کاشت

علاوه بر دیزاین موها و میکاپ صورت زیبایی دست های شما نیز مهم است. برای زیباتر شدن ناخن هایتان میتوانید از انواع ناخن های مصنوعی و یا کاشت استفاده کنید. اما دقت کنید که اگر برای ناخن هایتان کاشت انجام دادید اندازه آن انقدر بلند نباشد که نتوانید هیچ کاری انجام دهید و بهتر است ناخن ها اندازه طبیعی داشته باشند تا قشنگی خود را حفظ کنند. در کل کاشت ناخن دست های شمارا کشیده تروقشنگ تر میکند و هنگام ژست گرفتن درعکس ها با حالت دادن به دستانتان زیبایی عکس هارا چندین برابر میکنید.

  • ونکته پایانی سفید بودن دندان هاست

قبل ازعروسی خود به دندان پزشک مراجعه کنید و از اون بخواهید یکی از راه های سفید کردن دندان را برایتان انجام دهد. یاجرم گیری یا بلیچینگ . چون دندان ها در زیبایی شما نقش اساسی دارند و لبخند زدن با دندان های زرد و کج و کوله باعث زیبا نبودن شما میشود وبرعکس دندان های صاف و یکدست و سفید زیبایی شمارا چندین برابر افزایش می دهد .

انتخاب بهترین میکاپ آرتیست

راجع به میکاپ آرتیست خود تحقیق کنید و به تعریف هایی که از خود میکنند اکتفا نکنید . نمونه کارها و تجربه کاری و مدت زمانی که کارکرده اند را رابررسی کنید و بعد تصمیم بگیرید. با هر آرایشگری که قرار داد بستید حتما مطمئن شوید که کار میکاپتان را خودش شخصا انجام دهد و آن راا به همکاران دیگر و یا دستیارانش نسپارد زیرا اگر کار میکاپتان درست انجام نشود ریسک بالایی دارد و جبران ناپذیر است.

حتما توجه کنید که از لوازم تمیز و شخصی برای شما استفاده کنند. مثلا از بیوتی بلندرهایی که برای افراد دیگر استفاده کرده اند برای شمانیز ازهمان استفاده نکنند یا از انگشتان دست خود به عنوان پخش کننده لوازم آرایش استفاده نکنند. از روی پیشنهادات دوستان و آشنایان خود میکاپ آرتیست تان را انتخاب نکنید چون قطعا انسان ها سلیقه های متفاوتی دارند و ممکن است آن مورد انتخابی باب میل وسلیقه شما نباشد.

یک میکاپ ‌آرتیست برای حرفه‌ای خطاب شدن باید در انتخاب میکاپ فاکتورهایی از جمله چهره فرد، زیورآلات، لباس و.. را درنظر بگیرد. اکثر سالن‌های آرایشی خوب و معتبر مجموعه‌ای از انواع آرایش عروس با سبک‌های مختلف را در قالب آلبوم به عروس‌خانم‌ها ارائه می‌کنند. عروس می‌تواند با دیدن این آلبوم‌ها به این پی ببرد که آیا میکاپ آرتیست از سبک خاصی پیروی می‌کند یا خیر.

آیا او به چهره فرد توجهی دارد یا بدون درنظر گرفتن اینکه چه مدل آٰرایشی به صورت عروس می‌آید او را میکاپ کرده است. حتی می‌توان به هم‌خوانی مدل میکاپ عروس با شینیون او نیز پی برد. یک میکاپ آرتیست حرفه‌ای از قبل درمورد مدل و سبک میکاپ عروس برای روز عروسی‌اش با او صحبت می‌کند و به سلیقه عروس خانم احترام گذاشته و حتما آن را لحاظ می‌کند. و اینکه قطعا یک آرایشگر حرفه ‌ای می‌داند که برای هرمدل چشم از چه رنگ سایه و چه ترفند آرایشی استفاده کند.

دوام آرایش عروس ازمهم‌ترین فاکتورهایی است که میکاپ‌آرتیست باید به آن توجه داشته باشد. کیفیت لوازم‌ آرایشی که استفاده می‌شود علاوه بر زیبایی میکاپ به ماندگاری آن نیز کمک می‌کند و بابت همین موضوع است که به آن توجه می‌شود

کیفیت مواد مورد استفاده در میکاپ صورت عروس

مواد اولیه سازنده

باید بدانید لوازم آرایشی که از آن استفاده میکنید از چه نوع مواد اولیه ای ساخته شده است . باید از موادی ساخته شده باشد که به پوست شما آسیب نرساند و موجب حساسیت نشود و اگر پوست حساسی دارید از لوازم آرایشی استفاده کنید که در آن از آلفا هیدروکسی اسید استفاده نشده باشد.

برند لوازم آرایش 

محصولات آرایشی را تهیه کنید که کیفیت بالایی داشته باشند وتوسط برند های معتبر ساخته شده باشند زیرا آنها همیشه محصولات خود را در آزمایشگاه های مخصوص خود تست میکنند و همین عامل باعث میشود که به پوست شما آسیبی نرسد.

نوع و رنگ پوست

باید توجه داشته باشید از لوازم آرایشی استفاده کنید که مناسب رنگ ونوع پوست صورتتان باشد و اگر حس میکنید پوست خشک ویاچربی دارید حتما از کرم های مخصوص پوست خودتون استفاده کنید.

شناخت فرم های صورت عروس در انتخاب نوع میکاپ صورت عروس

اول باید بدانید که صورت عروستان چه نوع فرمی دارد تا بتوانید اورا متناسب بافرم صورتش آرایش کنید و از برنزر ،هایلایتر، کانسیلرو… مناسب خودش استفاده کنید. ممکن است یکی از این چند حالت باشد: گرد،بیضی،مربع،مستطیل،مثلثی ویا قلبی.

صورت گرد

اگر صورت گردی دارد میتوانید در اطراف شقیقه هایش کانتور یا برنزر بزنید تا قسمت بالایی صورتش کوچک تر به نظر برسد. وهمچنین قسمت زیر گونه هارو کانتور کنید تا صورتش کشیده تر به نظر برسد و وسط چانه و پیشانی و قسمت روی بینی را هایلایت کنید.و ابروهارا نیز بصورت زاویه دار حالت دهید.

صورت بیضی

زیرگونه ها و اطراف پیشانی را برنزر یاکانتور کنید وسط چانه و پیشانی و زیرچشم و هایلایت کنید و برای برجسته تر شدن گونه ها از رژگونه برنز استفاده کنید.

صورت مربعی

اگر فرم صورتتان مربعی شکل است بالای شقیقه ها، زیرگونه و روی خط فک را کانتور ویا برنزر بزنید.بعد قسمت چانه و بالای گونه ها و زیرچشم رو هایلایت کنید.

صورت مستطیلی

برای کم شدن ارتفاع پیشانی و چانه زیر استخوان گونه را کانتور کنید.

صورت مثلثی

اطراف شقیقه ها و زیرگونه و زیر چانه را کانتور کنید و ناحیه مثلثی شکل یعنی: پیشانی، زیرچشم و وسط چانه را هایلایت کنید.

نکات مهم و باید و نباید آرایش صورت عروس

مراقب پوست خود باشید

قبل از عروسی سعی کنید پوستتان را لایه برداری کنید تا سلول های مرده پوستتان از بین بروند. میتوانید پاک سازی پوست (فیشال) انجام بدهید و یا از ماسک صورت ،سرم های مخصوص روز وشب، کرم دور چشم و … استفاده کنید .

کیفیت لوازم میکاپ عروس

حتما حتما قبل از عروسی از میکاپ آرتیست خود بپرسید که ازچه نوع لوازم آرایشی استفاده میکند و حتما سعی کنید مارک هاو برندهای معروف و باکیفیت را بشناسیدو اگر نمیدانید درباره آنها تحقیق کنید و ازآرایشگرتان بخواهید که از وسایل مرغوب و باکیفیتی استفاده کند.

آرایش غیرطبیعی و غلیظ

اگر دوست دارید میکاپ خیلی شیک و زیبایی داشته باشید و هرزمان که عکس های خود را دیدید هنوزهم برایتان قشنگ باشد و تازگی داشته باشد آرایش غلیظ و عجیب وغریب روفراموش کنید.

از لوازم آرایش ضد آب استفاده کنید

ممکن است در شب عروسیتان احساسی شوید و بخواهید گریه کنید .پس لازم است که از لوازم آرایش ضد آب استفاده کنید تا اگر گریه کردید آرایشتان خراب و دچار آسیب نشود و ماندگار بماند.

استفاده از مژه مصنوعی

ازآرایشگر خود بخواهید برایتان از انواع مژه های خطی استفاده کند تا چشم های شما را زیبا تر و جذاب تر کند. اما حتما قبل ازگذاشتن مژه آن را بررسی کنید که حجم مژه آنقدر زیاد نباشد که چشم هایتان احساس سنگینی کند و دچار حساسیت شوید.

ساعت پایان کارتان را اعلام کنید

اگر کارتان طول بکشدو تاخیر داشته باشد شما دچار استرس میشوید وممکن است بهترین روز زندگیتان آنقدر که باید برایتان جذاب نباشد. پس ساعت پایان کارتان را بامیکاپ آرتیست خود هماهنگ کنید تا به موقع کارهایتان انجام شود و دچار استرس نشوید.

موارد مهم آرایش زیبا

1.پرایمر

اولین مرحله آرایش پرایمر است .حتما قبل از شروع آرایش و زدن کرم پودر از پرایمر استفاده کنید تا آرایشتان ماندگاری بیشتری داشته باشد.

2.رژگونه

برای اینکه کمی به صورتتان رنگ و لعاب بدهید از رژگونه استفاده کنید تا پوستتان شاداب تر و پرانرژی تر به نظربرسد .برای اینکار از یک براش مخصوص استفاده کنید.

3.کانسیلر

با کانسیلر میتوانید سیاهی زیر چشم ،لکه های تیره و جوش ها استفاده کرد.

4.کرم پودر

اصلی ترین قسمت آرایش کرم پودر زدن است.رنگ کرم پودر باید مناسب رنگ پوست انتخاب شود وباید از کرم پودر باکیفیت و مناسب نوع پوستتان استفاده کنید.

5.آرایش چشم

ریمل، انواع سایه و خط چشم ابزارهای مورد استفاده برای آرایش چشم هستند که میتوانید برای میکاپ از آنها استفاده کنید فقط در استفاده از آنها زیاده رروی نکنید چون غیر طبیعی میشوید.

در انتخاب میکاپ صورت عروس به روز باشید

لازمه ی به روز بودن تحقیق کردن زیاد است . لطفا حتما قبل از روز عروسی خود پیش میکاپ آرتیست های زیادی بروید وآنها را تست کنید و نمونه کارهای آنهارا ببینید و بایک دیگر مقایسه کنید و هرکدام که به روز تر و زیباتر و مطابق سلیقه شما بود آن را انتخاب کنید تا درروز عروسی خود قشنگترین خود باشید و همانند ماه بدرخشید یک خاطره به یاد ماندگی بجای بگذارید.

نتیجه گیری در مورد میکاپ صورت عروس

ما دراین مقاله به شما میکاپ ، گریم و کانتورینگ عروس، تفاوت آنها و نکاتی که حتما باید قبل از روز عروسی تان رعایت کنید وبدانید را توضیح دادیم . از انواع میکاپ ها صحبت کردیم که به شما کمک کنیم تا در انتخاب میکاپ آرتیست روز عروسیتان بهتر تصمیم بگیرید و به روز ترین وزیباترین باشید وخاطره ی بسیار ماندگاری از روز عروسیتان ثبت کنید.

دراین شب به یاد ماندنی شما باید به موارد بسیار زیادی توجه کنید مانند مدل مو و همچنین رنگهایی که استفاده می کنید. باید این رنگ ها با هم ست باشند و همخوانی داشته باشند.در مازین سالن تمام این موارد به صورت کامل رعایت می شود. شما می توانید با خیالی راحت میکاپ خود را در این شب مهم به مازین سالن بسپارید و یک خاطره عالی و به یادماندنی بسازید.

گذشت آن دورانی که بانوان در شب عروسی شان با میکاپ های غلیظ که پوشیده از رنگ های غیر هارمونیک بود ظاهر می شدند. اغلب بانوانی که در چند دهه اخیر عروس شده اند از میکاپ روز عروسی خود رضایت ندارند.

دلیل این عدم رضایت، سبک های فوق العاده ای است که امروزه روز در زمینه میکاپ عروس ظهور پیدا کرده است. میکاپ عروس آن هم به شیوه امروزی و مدرن می تواند زیبایی های واقعی چهره عروس را بدون اغراق به نمایش بگذارد.

بانوانی که به دنبال خدمات میکاپ عروس در کرج هستند باید به نکات مهمی توجه داشته باشند تا زیباترین چهره خود را در مهمترین شب زندگی شان، یعنی شب عروسی به نمایش بگذارند.

 

میکاپ عروس درکرج

میکاپ عروس در کرج

خدمات میکاپ عروس در کرج یکی از تخصصی ترین خدمات عروس است که حتی از انتخاب نوع لباس و رنگ مو و طراحی دسته گل عروس نیز مهمتر می باشد. همه مهمانان در این شب به یاد ماندنی به زیبایی های چهره عروس چشم دوخته اند.

مازین سالن یکی از بهترین مجموعه های خدمات دهنده میکاپ عروس در کرج می باشد که با بهره گیری از هنر دست متخصصین خبره، زیبایی وصف ناپذیری را برای عروس خانم های محترم به ارمغان می آورد.

اما چرا در بین سالن های زیبایی کرج، مازین سالن را پیشنهاد می کنیم؟میکاپ عروس در کرج در این سالن با استفاده از بهترین متریال ها صورت می پذیرد. همیشه هم تکنیک و هنر دست میکاپ آرتیست نمی تواند به تنهایی معجزه گر باشد.

استفاده از متریال خوب و مرغوب برای میکاپ یکی از مهمترین نکاتی است که تاثیر زیادی در زیبایی شما دارد و از سلامت و طراوت پوست شما نیز حفاظت و حراست می کند.

بسیار مهم است از بهترین متریال های برند و مرغوب برای آرایش استفاده شود. میکاپ عروس در کرج با استفاده از بهترین متریال های درجه یک صورت می پذیرد.

میکاپ آرتیست های این مجموعه دارای هنر و مهارت بالایی در خلق جلوه های هارمونیک در صورت شما دارند.

هر فرد دارای ساختار چهره متفاوتی می باشد. برخی افراد پیشانی بلندتری دارند، برخی گونه های برجسته ای دارند، برخی چشم های افتاده ای دارند و برخی دیگر از سایز بینی شان راضی نیستند.

از مهمترین نکات میکاپ عروس در کرج در مازین سالن این است که میکاپ عروس مطابق با فرم و ساختار صورت او انجام می شود. شما در نهایت یک میکاپ هارمونیک با رنگ های زیبا و ترند تحویل خواهید گرفت که به طور اختصاصی روی چهره شما جلوه دارد.

استفاده از جدیدترین متدهای روز دنیا در میکاپ عروس، احترام به سلیقه و خواسته های عروس، هارمونیک بودن میکاپ و لباس عروس، استفاده از رنگ های ترند و شیک در میکاپ است.

استفاده از بهترین متریال های برند و ضد حساسیت و دوام و ماندگاری بالای میکاپ همگی از مزایای میکاپ عروس در کرج در مازین سالن می باشد.

خدمات میکاپ عروس در کرج

خدمات میکاپ عروس در کرج شامل خدمات پاکسازی و فیشیال پوست، شینیون مو، میکاپ صورت، کاشت ناخن و کاشت مژه می شود.

در واقع شما می توانید از پکیج خدمات میکاپ عروس در کرج استفاده کنید که تمام این خدمات را در بر دارد. یکی از مهمترین نکاتی که در خدمات میکاپ عروس در کرج به آن توجه می شود، خلق یک زیبایی چشم نواز با ظاهری طبیعی و شیک می باشد.

برای داشتن میکاپ شیک و زیبا، نیاز به پوستی سالم و تمیز است. در نتیجه بهتر است که قبل از میکاپ، پوست شما مورد پاکسازی قرار گیرد و زیرسازی های لازم برای نشستن هر چه بهتر میکاپ روی صورت شما انجام شود.
اگر دلهره خراب شدن میکاپ تان را در روز عروسی دارید، باید در مورد دوام میکاپ اطمینان حاصل کنید. بسیار مهم است که میکاپ شما دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه میکاپ عروس در کرج می توانید با مجموعه ما در تماس باشید.

از مهمترین مزایای خدمات میکاپ عروس در کرج، ماندگاری بالای میکاپ حتی در صورت بارش باران و وزش باد و عرق کردن صورت تان می باشد.
بسیاری از بانوان بعد از میکاپ شدن در مورد رنگ پوست شان رضایت ندارند. برخی میکاپ آرتیست ها از فوندیشن تیره و یا بسیار روشن برای پوست افراد استفاده می کنند که منجر به نمای نازیبایی از صورت عروس به ویژه در فیلم و عکس های عروسی می شود.

عدم تطابق داشتن رنگ فوندیشن با رنگ پوست عروس می تواند چهره ای مصنوعی برای عروس بسازد. خدمات میکاپ عروس در کرج با توجه به پارامترهای مهمی چون تطابق میکاپ با رنگ پوست شما و ایجاد هارمونی مطلوب صورت می پذیرد.
بسیار مهم است که میکاپ عروس مطابق با فصلی که عروسی در آن برپا شده انجام شود. به عنوان مثال در فصل زمستان که هوا بشدت خشک است، لازم است که از زیرسازهای قوی و با کیفیت در میکاپ استفاده شود تا نمای میکاپ روی صورت زیباتر جلوه کند.

این در حالی است که در فصل تابستان که تعریق صورت زیاد است، میکاپ باید چربی و رطوبت کمتری داشته باشد.
میکاپ عروس در کرج با رعایت نکات مهمی مانند حفظ سلامت و زیبایی پوست شما، درخشش هر چه بیشتر شما در مراسم عروسی و طبیعی جلوه کردن صورت تان در این شب مهم ارائه می گردد.

خدمات میکاپ عروس در سالن زیبایی مازین سالن با رعایت تمامی نکات اصولی و اجرای ظریف ترین تکنیک ها، زیبایی صورت عروس را دوچندان خواهد کرد.

مرکز میکاپ عروس در کرج

بسیاری از عروس ها از اینکه در شب عروسی شان شبیه خودشان نیستند گلایه می کنند. برای آن ها بسیار مهم است که ظاهری شبیه به خود واقعی شان داشته باشند و در عین حال زیبایی های اصیل چهره شان دو چندان شود.

اگر دنبال یک میکاپ طبیعی و اصیل هستید، باید به مرکز میکاپ عروس در کرج مراجعه کنید. مازین سالن با حفظ زیبایی هایی حقیق چهره شما، نچرال ترین و شیک ترین میکاپ عروس را روی صورت تان اجرا می کند.
آماده سازی پوست قبل از اجرای میکاپ، در نظر گرفتن آناتومی صورت عروس و مطابقت دادن آن با نوع میکاپ، انتخاب بهترین سبک میکاپ مطابق با خواسته عروس، استفاده از متریال های مرغوب و برند است. 

اجرای ظریف ترین متدهای آرایش عروس همگی از مزایای مراجعه به مرکز میکاپ عروس در کرج می باشد.
میکاپ عروس پروسه ای زمان بر می باشد. در نتیجه باید برای اجرای آن حسابی وقت گذاشته شود. اجرای میکاپ عروس نیاز به زمان، انرژی، حوصله، تخصص و مهارت دارد. در نتیجه میکاپ آرتیست عروس باید بسیار پر انرژی و خوش ذوق باشد.

اجرای ترفندهای آرایشی طلایی و ظریف ترین متدها برای داشتن یک صورت زیبا از جمله خدماتی است که در مرکز میکاپ عروس در کرج دریافت می کنید.
در مرکز میکاپ عروس در کرج، شما صرفا خدمات آرایشی دریافت نمی کنید. هدف ما در این مرکز این است که جلوه زیباتری به پوست شما ببخشیم و همه چیز را طبیعی تر جلوه دهیم.

درخشش پوست در میکاپ عروسی معجزه می کند و این درخشش به واسطه پاکسازی عمقی و اصولی پوست حاصل می شود.

در مرکز میکاپ عروس در کرج شما می توانید تمامی خدمات پاکسازی و فیشیال پوست را قبل از میکاپ دریافت کنید.
اغلب عروس ها در روز عروسی شان دائما در جنب و جوش هستند. از آرایشگاه به مزون از مزون به آتلیه از آتلیه به سالن و خلاصه اینکه مدت زمان زیادی از روز را در حال رفت و آمد هستند.

این موضوع می تواند باعث خراب شدن آرایش عروس شود. بسیاری از عروس ها از اینکه در آخر شب و در زمان مراسم آرایش آن ها به هم ریخته باشد گلایه می کنند.

در نتیجه بسیار مهم است که برای بهره گیری از خدمات میکاپ عروس به یک مرکز حرفه ای مراجعه کنید. مرکز میکاپ عروس در کرج، با دوام ترین و ماندگارترین میکاپ را روی صورت شما پیاده سازی می کند.
توجه به نوع پوست عروس از لحاظ میزان خشکی و چربی، برطرف کردن نقص های صورت، ایجاد پوستی درخشان و زنده، استفاده از رنگ های لایت و زیبا در میکاپ، اجرای ظریف ترین متدها و انتخاب سبک مناسب میکاپ طبق نظر مشتری همگی از خدماتی است که در مرکز میکاپ عروس در کرج بدان ها دسترسی خواهید داشت.

شما با مراجعه به مرکز میکاپ عروس در کرج دیگر نگران خشک شدن و ماسیدگی و کیکی شدن آرایش تان نخواهید بود چرا که از مرغوب ترین برندها در میکاپ عروس در این سالن استفاده می شود.

 

بهترین مکان میکاپ عروس در کرج

متخصص میکاپ عروس ر کرج

مراسم عروسی یکی از به یاد ماندنی ترین روزهای زندگی هر فرد است. برای بانوان مهم است که در این روز همچون نگینی در مجلس بدرخشند و زیبایی های بی دریغ خود را به نمایش بگذارند.

سلیقه عروس های امروزی متفاوت از سلیقه عروس های دهه هشتاد و هفتاد و شصت است. این روزها میکاپ عروس دیگر آن رنگ و لعاب های اغراق آمیز را ندارد و هر چه ملایم تر باشد، شیک تر است.

حتی میکاپ هایی که به سبک عربی، روسی و ایرانی انجام می شوند نیز دارای لطافت خاص مدرن هستند. یکی از مهمترین وظایف متخصص میکاپ عروس در کرج این است که میکاپ عروس را مطابق با آناتومی صورت او طراحی کند.
برخی عروس ها دارای صورت کشیده اند هستند، برخی فک کوچکتری دارند، برخی چشم های درشت تر و برخی چشم های ریزتری دارند، برخی پیشانی کوتاهی دارند و برخی از زوایای صورت شان راضی نیستند.

وظیفه متخصص میکاپ عروس در کرج است که این نقص ها را به زیبایی هرچه تمام طی میکاپ بپوشاند به نحوی که دیگران متوجه این نقص ها نشوند و میکاپ به طبیعی ترین حالت ممکن جلوه کند.
برخی عروس ها از وجود لک و جوش روی صورت شان ناراحت هستند و میخواهند پوستی شفاف و زیبا در روز عروسی شان داشته باشند.

متخصص میکاپ عروس در کرج، فردی چیره دست و هنرمند است که به خوبی لک و جوش های صورت شما را با بهترین متریال ها و ظریف ترین تکنیک ها پوشش می دهد و صورتی زیبا و شیک تحویل تان خواهد داد.
بسیار مهم است که میکاپ روز عروسی علاوه بر اینکه جلوه زیبایی در دید عموم دارد، در عکس های عروسی نیز به زیبایی ثبت شود.

براق بودن بیش از حد یک میکاپ می تواند رفله مزاحم در عکس ها ایجاد کند. از طرفی استفاده از کانسیلر و پودر فیکس غیر استاندارد می تواند در تلاقی با فلاش دوربین عکاسی، لکه های سفید و نازیبا روی صورت عروس ایجاد نماید.

متخصص میکاپ عروس در کرج به تمامی این نکات مهم اشراف دارد و میکاپ عروس را به نحوی انجام می دهد که زیباترین عکس ها ثبت شوند.

متناسب بودن سبک آرایش با لباس عروس، متناسب بودن سبک آرایش با سلیقه و سن عروس، استفاده از متریال مرغوب و برند، تخصص داشتن در پوشش دهی نقص های صورت است.

استفاده از محصولات ضد آب از جمله ویژگی های متخصص میکاپ عروس در کرج می باشد که در نتیجه زیباترین صورت را به شکلی طبیعی برای شما رقم می زند.

میکاپ کار عروس در کرج

بخش زیادی از زیبایی صورت شما در روز عروسی تان به هنر دست میکاپ کارتان وابسته است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شینیون عروس در کرج با ما در تماس باشید.

تمام بانوان ایرانی دارای زیبایی خاص و منحصر به فرد هستند با این حال اگر میکاپ کار نادرست انتخاب کنید ممکن است صورت زیبای شما، زیبایی اش را در چنین روز مهمی از دست بدهد.

میکاپ کار عروس در کرج صورت شما را طبق جدیدترین و امروزی ترین متدها میکاپ می کند. کافیست عکس دلخواه تان را به او نشان دهید و یا بگویید که چه سلیقه ای دارید و چه سبک از آرایش را می پسندید.

میکاپ کار عروس در کرج سبک دلخواه تان را به زیباترین نحو ممکن روی صورت شما اجرا می کند.
همخوانی داشتن میکاپ و مدل مو در روز عروسی بسیار مهم است. نحوه میکاپ صورت و مدل آرایش موها باید دارای مطابقت باشند.

این تطابق و هارمونی را میکاپ کار عروس در کرج به خوبی برقرار خواهد ساخت. کافیست از او بخواهید تا آرایشی مطابق با مدل موی انتخابی تان و رنگ موهای شما اجرا کند. خواهید دید که زیباترین چهره زندگیتان برای شما رقم خواهد خورد.

سالن میکاپ عروس در کرج

بسیاری از بانوان با نزدیک شدن به روز عروسی شان دچار استرس می شوند. آن ها نمی دانند که باید کدام سبک آرایشی را انتخاب کنند و یا چه ظاهری داشته باشند.

اگر شما هم درگیر این سردرگمی ها هستید، ما به شما سالن میکاپ عروس در کرج را پیشنهاد می کنیم. شما در این سالن می توانید با بررسی آلبوم و نمونه کارهای فوق العاده میکاپ عروس، زیباترین میکاپ مناسب صورت تان را انتخاب کنید.

شما در سالن میکاپ عروس در کرج این اجازه را دارید تا از عروس ها بازدید کنید و نحوه برخورد میکاپ آرتیست ها با عروس ها را مورد بررسی قرار دهید. در نتیجه می توانید بهترین تصمیم را بگیرید.
به روز بودن تکنیک های آرایشی، استفاده از برندهای مرغوب و درجه یک، احترام به سلیقه مشتری، سابقه کار بالای میکاپ آرتیست و رعایت اصول بهداشتی همگی از موارد مهمی است که در انتخاب سالن میکاپ عروس در کرج باید به آن ها توجه کنید.

مازین سالن به عنوان یکی از بهترین سالن های این شهر، با دارا بودن سابقه درخشان در میکاپ عروس، بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه می دهد.

کلینیک میکاپ عروس در کرج

این روزها بسیاری از عروس و دامادها ترجیح می دهند به جای جشن های بزرگ و پر حاشیه، یک جشن خودمان برگزار کنند. اما حتی برای برگزاری کوچکترین و خودمانی ترین جشن ها هم برخی الزامات نیاز می باشد.

به عنوان مثال ارایش عروس یکی از مهمترین چیزهایی است که در روز عروسی اهمیت دارد. آرایش زیبای شما، عکس و فیلم های ماندگاری را رقم می زند که با هر بار دیدن آن ها لذت می برید و خاطرات شب عروسی تان را با شوق مرور می کنید.

برای داشتن صورتی شیک و زیبا که ظرافت چهره تان را به خوبی نمایش دهد، باید به یک مرکز تخصصی مراجعه کنید.

افراد زیادی از مراجعه به آرایشگران آماتور در روز عروسی خود پشیمان شده اند. کلینیک میکاپ عروس در کرج یکی از بهترین مراکز خدمات میکاپ عروس می باشد که سابقه ای درخشان را در این زمینه دارا می باشد.
در کلینیک میکاپ عروس در کرج شما می توانید درخواست شیک ترین و ملایم ترین سبک های آرایشی را داشته باشید.

استفاده از ابزار میکاپ بهداشتی و تمیز، آبرسانی پوست و زیرسازی عالی پوست، استفاده از برندهای معتبر لوازم آرایشی، در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی و همچنین احترام به سلیقه عروس در میکاپ از مزایای مراجعه به کلینیک میکاپ عروس در کرج می باشد.

مازین سالن به عنوان یکی از قوی ترین مجموعه های کلینیک میکاپ عروس در کرج ارائه دهنده بهترین خدمات در این زمینه می باشد.

بهترین میکاپ عروس در کرج

اگر از شما بپرسند که بهترین میکاپ عروس چه نوع میکاپی است چه می گویید؟ میکاپ به سبک اروپایی؟ میکاپ به سبک روسی؟ میکاپ به سبک عربی؟ میکاپ کلاسیک؟ میکاپ شرقی؟ یا میکاپ هالیوودی و میکاپ خلیجی.

در حقیقت هیچ کدام از این سبک های میکاپ را نمی توان بهترین میکاپ عروس در کرج دانست. بهترین میکاپ عروس در کرج فارغ از سبک آرایشی که انجام می شود، به نوع مواد آرایشی مورد استفاده و میزان تخصص و مهارت آرایشگر بستگی دارد.

بهترین میکاپ عروس در کرج، میکاپی است که با بهترین متریال های مرغوب و برند انجام شود و مطابق با آناتومی صورت عروس باشد.

میکاپ عروس نباید نقص های صورت او را برجسته نشان دهد بلکه باید این نقص ها را پوشش دهد. عدم اغراق آمیز بودن میکاپ، دوام بالای میکاپ، منطبق بودن میکاپ با نوع لباس عروس و زیرسازی اصولی منجر به بهترین میکاپ عروس در کرج می شود.

هر کدام از افراد دارای تناژ پوستی متفاوتی هستند و ممکن است لک و جوش های صورت آن ها متفاوت از هم باشد. بسیار مهم است که در میکاپ عروس از تکنیک ها و متدهایی استفاده شود که این نقص ها به خوبی پوشش داده شوند.

میکاپ عروس به هیچ عنوان نباید باعث بالا رفتن سن او شود و یا چهره ای خسته و خشن برای او بسازد. ملایم بودن و لطیف بودن میکاپ عروس از ویژگی های بهترین میکاپ عروس در کرج می باشد.

هزینه میکاپ عروس در کرج

سوالی که اغلب عروس ها زمان انتخاب سالن آرایشی می پرسند این است که هزینه میکاپ و خدمات عروس چقدر است؟ هزینه میکاپ عروس در کرج به پارامترهای مختلفی بستگی دارد.

به عنوان مثال سبک آرایش انتخابی عروس می تواند تاثیر زیادی در این هزینه داشته باشد. برخی عروس ها سبک های ساده و ملایم را می پسندند در حالی که برخی دیگر سبک های خاص و پر کار را از میکاپ آرتیست می خواهند.

بی شک هر چه سبک میکاپ انتخابی پر کار تر و با جزئیات بیشتری باشد، زمان و انرژی و متریال مصرفی بیشتری نیاز دارد و در نتیجه هزینه بیشتری هم خواهد داشت.

هزینه میکاپ عروس در کرج به برند مواد آرایشی، میزان تخصص و مهارت میکاپ آرتیست، خدمات قبل از میکاپ و تکنیک های اجرایی توسط میکاپ کار بستگی دارد.

شما می توانید برای اطلاع از هزینه میکاپ عروس در کرج با کارشناسان ما درمازین سالن در تماس باشید.

قیمت میکاپ عروس در کرج

قیمت میکاپ عروس در کرج متغیر است. شما می توانید بر حسب نوع خدمات میکاپی که دریافت می کنید، هزینه های متفاوتی پرداخت کنید.

به عنوان مثال ملایم بودن و لایت بودن آرایش می تواند باعث کاهش قیمت میکاپ عروس در کرج شود چرا که هم متریال مصرفی کمتر است و هم مدت زمان اجرای آن کوتاه تر می باشد.

قیمت میکاپ عروس در کرج همچنین تاثیر پذیر از سبک میکاپ انتخابی می باشد.

دستمزد میکاپ عروس در کرج

دستمزد میکاپ عروس در کرج را می توان برگرفته از میزان تخصص و تجربه میکاپ کار دانست. میکاپ کارهایی که شناخته شده تر هستند و سابقه زیادی در این حرفه دارند.

معمولا دستمزدهای بالاتری دریافت می کنند. این میکاپ کارها دارای تجربه زیادی هستند و چهره عروس را به زیبایی هرچه تمام آرایش می کنند.

به طور کلی اسم و رسم آرایشگاه و میزان شناخته شده بودن آن، تکنیک های اجرایی توسط میکاپ کار، میزان ظرافت میکاپ، نوع ابزارها و برند متریال های مورد استفاده  قرارمیگیرد.

در آرایش عروس و مدت زمانی که میکاپ کار روی چهره و میکاپ عروس وقت صرف می کند می تواند عاملی برای تعیین دستمزد میکاپ عروس در کرج باشد.

شما می توانید برای اطلاع از دستمزد میکاپ عروس در کرج با کارشناسان ما در مازین سالن در تماس باشید.

میکاپ عروس درکرج
Call Now Button50 درصد تخفیف (زنگ بزنید)