آرایش و طراحی دائم صورت بااستفاده از رنگ های ۱۰۰٪ امریکایی و رنگ های ارگانیک

ارتباط با ما

  کرج / میدان سپاه (جهانشهر) / بلوار جمهوری شمالی / جنب بانک توسعه صادرات / ساختمان پروتون / طبقه ۴ / واحد ۱

  info@mazinsalon.com

  ۰۲۶۳۴۴۸۳۸۶۹   

خدمات آرایش صورت

خدمات آرایش صورت

معرفی لیست انواع خدمات آرایش صورت

مازین سالن

انواع خدمات آرایشی و زیبایی صورت

زیبایی یک امر بسیار مهم است است که بسیاری از افراد به آن توجه می کنند . همچنین باید بدانید که زیبایی و بخش‌های مربوط به زیبایی فقط مخصوص خانمها نیست و آقایان را نیز شامل می شود . سالن های زیبایی آرایشی زیبای زیادی وجود دارند .در این مقاله ما قصد داریم خدمات آرایش صورت مازین سالن را بررسی کنیم و جزئیاتش را نیز مورد بررسی قرار دهیم تا انتها همراه ما باشید تا جزئیات این مورد را به شما بگویم و بتوانید لذت خوبی از زیبایی را تجربه کنید.

لوازم آرایشی مواد مراقبتی هستند که برای بهبود ظاهر یا بوی بدن انسان استفاده می شوند. آنها معمولاً مخلوطی از ترکیبات شیمیایی هستند که برخی از منابع طبیعی مشتق شده اند و بسیاری از آنها مصنوعی هستند.

کانتورینگ عروس

کانتورینگ عروس  تکنیکی است برای مجسمه سازی و بعد دادن به صورت عروس  با استفاده از آرایشی که کمی تیره تر یا روشن تر از رنگ واقعی پوست عروس است استفاده می شود. برخلاف فونداسیون و کانسیلرهای روزمره، 

میکاپ عروس

در میکاپ عروس نیز درست مثل میکاپ به صورت ساده از سری تکنیک های بروزی استفاده می شود که شما می توانید به راحتی بر روی عروس استفاده کنید و در مازین سالن نیز از آن بهره گرفته می شود.

گریم عروس

، به عنوان یک عروس، گریم ایچ دی  می تواند یک انتخاب عالی باشد زیرا شما در زیر نور خیره کننده دائمی دوربین ها هستید. آرایش ایربراش بیشتر برای پوست های چرب پیشنهاد می شود.

فرم رزرو و نوبت دهی خدمات آرایش صورت

میکاپ

شواهد باستان شناسی لوازم آرایش و توجه به آرایش صورت، حداقل به مصر و یونان باستان برمی گردد. طبق یک منبع، تحولات عمده اولیه عبارتند از:

  • روغن کرچک در مصر باستان به عنوان یک عنصر مومیایی محافظ استفاده می شد.
  • کرم های پوست ساخته شده از موم زنبور عسل،
  • روغن زیتون و گلاب که توسط رومیان توصیف شده است.
  • وازلین و لانولین در قرن نوزدهم.
  • Nivea Creme در سال 1911

beauty

یونانیان باستان در کنار اصلاح صورت از لوازم آرایشی نیز استفاده می کردند. لوازم آرایشی در عهد عتیق ذکر شده است، مانند در دوم پادشاهان 9:30، جایی که ایزابل پلک های خود را نقاشی کرد  تقریباً 840 قبل از میلاد و در کتاب استر، که در آن درمان های زیبایی مختلف توضیح داده شده است.

استفاده از لوازم آرایشی در بسیاری از مقاطع تاریخ غرب مورد مخالفت قرار گرفت. به عنوان مثال، در قرن نوزدهم، ملکه ویکتوریا علنا ​​آرایش را نامناسب، مبتذل و فقط برای استفاده توسط بازیگران قابل قبول اعلام کرد.

از میان شرکت‌های بزرگ لوازم آرایشی، بزرگ‌ترین شرکت L’Oréal است که توسط یوجین شولر در سال 1909 به‌عنوان شرکت رنگ‌آمیزی موی بی‌ضرر فرانسوی تأسیس شد (اکنون 26 درصد متعلق به لیلیان بتنکورت و 28 درصد نستله است؛ 46 درصد باقی‌مانده به صورت عمومی معامله می‌شود). این بازار در طول دهه 1910 در ایالات متحده توسط الیزابت آردن، هلنا روبینشتاین و مکس فاکتور توسعه یافت. Revlon درست قبل از جنگ جهانی دوم و Estée Lauder درست بعد از آن به این شرکت ها پیوستند.

محصولات زیبایی اکنون به طور گسترده از خرده‌فروشان اختصاصی اینترنتی در دسترس هستند، که اخیراً توسط فروشگاه‌های معتبر از جمله فروشگاه‌های بزرگ و خرده‌فروشی‌های زیبایی آجر و ملات به صورت آنلاین به آنها ملحق شده‌اند.

اگرچه خدمات آرایش صورت مدرن به طور سنتی عمدتا توسط زنان استفاده می‌شود، اما تعداد فزاینده‌ای از مردان به تدریج از لوازم آرایشی که معمولاً به زنان مربوط می‌شود برای تقویت یا پوشاندن ویژگی‌های صورت خود استفاده می‌کنند. کانسیلر معمولاً توسط مردانی که از لوازم آرایشی آگاه هستند استفاده می شود. برندهای لوازم آرایشی محصولات آرایشی مخصوص آقایان را عرضه می کنند و مردان به طور فزاینده ای از چنین محصولاتی استفاده می کنند.

لوازم آرایش صورت شامل کرم های مراقبت از پوست، لوسیون ها، پودرها، عطرها، رژلب ها، لاک ناخن دست و پا، آرایش چشم و صورت، حوله، لنزهای تماسی رنگی، رنگ مو، اسپری و ژل مو، دئودورانت، ضدعفونی کننده دست، محصولات کودک می باشد. ، روغن حمام، حمام حباب، نمک حمام، کره و بسیاری از انواع دیگر محصولات. زیرمجموعه ای از لوازم آرایشی «آرایش» نامیده می شود که در درجه اول به محصولات رنگ آمیزی اشاره دارد که ظاهر کاربر را تغییر می دهد. بسیاری از تولید کنندگان بین لوازم آرایشی تزئینی و لوازم آرایشی مراقبتی تمایز قائل می شوند.

بیشتر لوازم آرایشی با ناحیه ای از بدن که برای استفاده در نظر گرفته شده است متمایز می شوند. پرایمر، در فرمول های مختلف برای شرایط پوستی فردی عرضه می شود. بیشتر آنها برای کاهش ظاهر سایز منافذ، طولانی‌تر شدن ساییدگی آرایش و اجازه استفاده نرم‌تر از آرایش هستند و قبل از فونداسیون استفاده می‌شوند.

رژ لب، فرم شفاف و مایع رژ لب است. رژ لب، براق کننده لب، خط لب، پرکننده لب، بالم لب، نرم کننده لب، پرایمر لب و تقویت کننده لب. لکه های لب دارای پایه آب یا ژل هستند و ممکن است حاوی الکل باشند تا محصول روی لب بماند. ایده پشت لکه های لب این است که به جای پوشاندن آنها با موم رنگی، لب ها را به طور موقت با رنگ اشباع کنید. این محصول معمولاً برای ضد آب طراحی شده است، ممکن است این محصول با یک برس اپلیکاتور ارائه شود یا با انگشت اعمال شود.

کانسیلر، آرایشی که برای پوشاندن هرگونه عیوب پوست استفاده می شود. کانسیلر اغلب برای هر پوشش اضافی مورد نیاز برای پوشاندن لک ها یا علائم دیگر استفاده می شود. کانسیلر اغلب ضخیم‌تر و محکم‌تر از فونداسیون است و پوشش‌دهی طولانی‌تر و دقیق‌تری را ایجاد می‌کند. برخی از فرمولاسیون ها فقط برای چشم یا فقط برای صورت هستند.

فونداسیون برای صاف کردن لکه های صورت و پوشش یا رنگ ناهموار پوست استفاده می شود. معمولاً یک کرم مایع، کرم یا پودر، و همچنین اخیراً یک موس سبک و کرکی، پوشش بسیار خوبی را ارائه می دهد. پرایمر فونداسیون را می توان قبل یا بعد از فونداسیون استفاده کرد تا سطح صاف تری به دست آید. برخی از پرایمرها به صورت پودر یا مایع هستند تا قبل از فونداسیون به عنوان پایه استفاده شوند، در حالی که سایر پرایمرها به صورت اسپری برای کمک به ماندگاری بیشتر آرایش بعد از فونداسیون استفاده می شوند.

پودر صورت برای سفت شدن فونداسیون استفاده می شود و به آن روکشی مات می بخشد و همچنین برای پوشاندن عیوب یا لک های کوچک استفاده می شود.

روژ، رژگونه یا رژگونه، رنگ گونه ای است که برای نشان دادن رنگ گونه ها و برجسته تر نشان دادن استخوان گونه استفاده می شود. روژ به صورت پودر، خامه و مایع موجود است.

پودر/کرم های کانتور برای مشخص کردن صورت استفاده می شود. می توان از آنها برای ایجاد توهم صورت لاغرتر یا تغییر شکل صورت فرد به روش های دلخواه دیگر استفاده کرد. محصولات کانتور معمولاً چند سایه تیره تر از رنگ پوست خود و در روکش مات، توهم عمق ایجاد می کنند. برای داشتن ظاهری طبیعی تر، می توان به جای محصولات کانتور از کرم پودر/کانسیلر با رنگ تیره تر استفاده کرد.

هایلایت که برای جلب توجه به نقاط بلند صورت و همچنین برای درخشندگی بیشتر به صورت استفاده می شود، به صورت مایع، کرم و پودری عرضه می شود. اغلب حاوی درخشش است، اما گاهی اوقات نه. برای ایجاد ظاهر طبیعی تر، می توان به جای هایلایت از زیرسازی/کانسیلر با رنگ روشن تر استفاده کرد.

برنزر، برای دادن کمی رنگ به پوست با افزودن درخشش طلایی یا برنزی، به عنوان خدمات آرایش صورت استفاده می شود. این در رنگ های مات، نیمه مات/ساتن یا درخشنده عرضه می شود.

ریمل برای تیره کردن، بلند کردن و پرپشت کردن مژه ها استفاده می شود. این در رنگ های طبیعی مانند قهوه ای و مشکی موجود است، اما در رنگ های پررنگ تر مانند آبی، صورتی یا بنفش نیز موجود است. فرمول های مختلفی وجود دارد، از جمله نسخه های ضد آب برای کسانی که مستعد آلرژی یا پارگی های ناگهانی هستند. اغلب بعد از فر مژه و پرایمر ریمل استفاده می شود. در حال حاضر بسیاری از ریمل ها دارای اجزای خاصی هستند که به بلندتر و ضخیم تر شدن مژه ها کمک می کند.

چسب مژه، برای چسباندن مژه مصنوعی به چشم استفاده می شود. این در فرمول های شفاف یا رنگی موجود است. مداد ابرو، کرم، موم، ژل و پودر برای رنگ کردن و مشخص کردن ابروها استفاده می شود. لاک ناخن، برای رنگ کردن ناخن های دست و پا استفاده می شود.

اسپری تنظیم کننده، برای دست نخورده نگه داشتن آرایش استفاده شده برای مدت طولانی استفاده می شود. یک جایگزین برای اسپری سفت کننده، پودر سفت کننده است که ممکن است رنگدانه یا شفاف باشد. لوازم آرایشی را می توان با ترکیب فیزیکی محصول نیز توصیف کرد. لوازم آرایشی می تواند امولسیون مایع یا کرم باشد. پودرها، هم فشرده و هم شل؛ پراکندگی ها؛ و کرم ها یا چوب های بدون آب.

خط چشم، برای بزرگ کردن و دراز کردن اندازه چشم استفاده می شود. پاک کننده آرایش، محصولی است که برای پاک کردن محصولات آرایشی اعمال شده روی پوست استفاده می شود. برای تمیز کردن پوست قبل از سایر روش ها مانند استفاده از لوسیون قبل از خواب استفاده می شود.

مازین سالن آماده ارائه
خدمات آرایش صورت
به شما کلاینت های عزیز می باشد.

خدمات آرایش صورت در کرج

کانتورینگ عروس

کانتورینگ عروس  تکنیکی است برای مجسمه سازی و بعد دادن به صورت عروس  با استفاده از آرایشی که کمی تیره تر یا روشن تر از رنگ واقعی پوست عروس است استفاده می شود. برخلاف فونداسیون و کانسیلرهای روزمره، که معمولاً می‌خواهیم دقیقاً با پوست خود هماهنگی داشته باشند، کانتورینگ تماماً به ایجاد اثر سایه و نور است.

در این روش خدمات آرایش صورت، برای رسیدن به این هدف نیازی به کیت کانتور خاصی ندارید: می‌توانید از دو سایه کانسیلر یا زیرسازی، یا برنز، هایلایتر یا حتی سایه چشم یا پودر ابرو برای کانتور استفاده کنید. فقط مطمئن شوید که هر محصول آرایشی که استفاده می‌کنید همان بافت باشد (لایه‌بندی پودر با محصولات مایع و کرم‌ها می‌تواند در نهایت کیک به نظر برسد) و برس‌های آرایشی مناسب را در اختیار دارید.

تورینگ باید شکل طبیعی صورت شما را تقویت کند و بسته به ساختار استخوانی و شکل صورت شما، برای همه متفاوت خواهد بود.

  • صورت را آماده کنید. مثل همیشه، با مراقبت از پوست شروع کنید: صورت خود را بشویید و مرطوب کننده بزنید تا آرایش در اطراف پوست خشک یا خطوط خشن جمع نشود. پرایمر اختیاری است، اما با ظاهری درگیرتر، ممکن است بخواهید آن را انتخاب کنید. پرایمر به عنوان یک بافر بین محصولات مراقبت از پوست و محصولات آرایشی شما عمل می کند و به هر دو اجازه می دهد بهتر عمل کنند و ماندگاری بیشتری داشته باشند. پوست را با کمی فونداسیون و/یا کانسیلر در سایه هایی که با رنگ و ته رنگ طبیعی پوست شما مطابقت دارد صاف کنید و هرگونه لک یا تغییر رنگ را بپوشاند.
  • سایه پردازی انجام دهید. ساده ترین و آشناترین راه برای کانتور کردن این است که سایه تیره خود را بگیرید و از آن برای ایجاد سایه در زیر استخوان گونه خود استفاده کنید. با مکیدن گونه ها و ردیابی محصول در امتداد گودی گونه ها، به دنبال شکل طبیعی خط فک و شقیقه، گونه های خود را پیدا کنید. بسته به شکل صورت و ویژگی های منحصر به فرد صورت خود، می توانید سایه خود را در یکی از سه مکان قرار دهید: در امتداد دو طرف بینی. به شکل “3” که از خط مو، زیر استخوان گونه و خط فک پیروی می کند. یا به شکل مثلث وارونه که گونه های شما را قاب می کند. با خطوط مختلف بازی کنید، صورت خود را با سایه ها مجسمه سازی کنید تا زمانی که ظاهری را پیدا کنید که برای شما مناسب است.
بهترین خدمات آرایش صورت
آرایش صورت مجلسی
  • برجسته سازی کنید.. سایه روشن‌تر یا هایلایتر را روی قسمت‌هایی از صورتتان بزنید که نور را به طور طبیعی منعکس می‌کند: پیشانی، پل بینی، نوک بینی، بالای استخوان گونه، کمان کوپید، و اطراف چشم‌ها و استخوان ابرو. از کانسیلرهایی استفاده کنید که کمی روشن تر از رنگ پوست شما باشد، یا از هایلایتر، روشن کننده یا سایه چشم براق استفاده کنید.
  • رژگونه استفاده کنید. استفاده از رژگونه روی سیب‌های گونه‌تان برای یک ظاهر کانتورینگ ضروری نیست، اما می‌تواند به آرایش شما کمک کند تا طبیعی‌تر به نظر برسد و به‌عنوان پلی بین مناطق سایه و برجسته‌تر عمل کند.
  •  
  • در برخی موارد هنگام دریافت خدمات آرایش صورت کارهای مخلوط انجام دهید. از آنجایی که شما با سایه هایی کار می کنید که با رنگ پوست شما مطابقت ندارند، ترکیب کردن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. با استفاده از یک برس بزرگ و کرکی، برس ترکیبی یا اسفنج آرایشی، سایه ها و هایلایت های خود را در پوست یا لایه زیرسازی خود ترکیب کنید تا خطوطی که ایجاد کرده اید طبیعی تر به نظر برسند.
  • تنظیم سازی. برای پایانی بی عیب و نقص، پودر سفت کننده یا اسپری بزنید.
خدمات آرایش صورت

میکاپ عروس

آرایش صورت عروس

شیوه های میکاپ زیادی برای عروس وجود دارد ولی مورد مهم آن این است که بتوانیم در نتیجه کار شاهد موارد مثبتی باشیم.

در خدمات آرایش صورت از نوع میکاپ عروس نیز درست مثل میکاپ به صورت ساده از سری تکنیک های بروزی استفاده می شود که شما می توانید به راحتی بر روی عروس استفاده کنید و در مازین سالن نیز از آن بهره گرفته می شود.

رززو آرایش صورت

گریم عروس

خدمات آرایش صورت
خدمات آرایش صورت عروس

بنابراین، به عنوان یک عروس، گریم ایچ دی  می تواند یک انتخاب عالی باشد زیرا شما در زیر نور خیره کننده دائمی دوربین ها هستید. آرایش ایربراش بیشتر برای پوست های چرب پیشنهاد می شود در حالی که آرایش HD برای انواع پوست مناسب است. آرایش کیکی امروزه یک نه بزرگ از سوی عروس است

آرایش مجلسی صورت

نکات مهم پیش از دریافت خدمات آرایش صورت

قبل از دریافت خدمات آرایش صورت باید بدانید که صورت شما به هیچ چیزی حساسیت ندارد و بعد از خدمات مربوطه استفاده کنید و یا اگر به محصولی حساس هستید باید به فرد میکاپ آرتیست بگویید تا از موادی استفاده کند که به آنها حساسیت ندارید.

رزرو نوبت خدمات آرایشی صورت

 جهت رزرو نوبت خدمات آرایشی با توجه به سالن زیبایی مورد نظرتان می توانید از طریق اینترنتی و یا به طور تلفنی و یا حضوری این کار را انجام دهید تا به موقع کارهای شما توسط سالن زیبایی انجام گیرد.

هزینه خدمات آرایش صورت حرفه ای

هزینه خدمات از سوی اتحادیه می آید و به طور معمول هزینه خدمات آرایش صورت حرفه ای بر مبنای خدمات مربوطه می باشد. که قیمت ها در هر رنجی خواهند بود. مازین سالن همواره طی سالیان متمادی در تلاش است تا بهترین خدمات را به عروس خانم ها و کلاینت های عزیز ارائه دهد.

سوالات متداول خدمات آرایش صورت

از طریق وب سایت، حضوری، اینستاگرام

با مازین سالن تماس بگیرید.

از با کیفیت ترین مواد آرایشی شامل مک و …

  • تماس با مازین سالن
  • از طریق فرم رزرو نوبت در این صفحه
Call Now Button50 درصد تخفیف (زنگ بزنید)