آرایش و طراحی دائم صورت بااستفاده از رنگ های ۱۰۰٪ امریکایی و رنگ های ارگانیک

ارتباط با ما

  کرج / میدان سپاه (جهانشهر) / بلوار جمهوری شمالی / جنب بانک توسعه صادرات / ساختمان پروتون / طبقه ۴ / واحد ۱

  info@mazinsalon.com

  ۰۲۶۳۴۴۸۳۸۶۹   

معرفی لیست انواع خدمات اصلاح صورت مازین سالن

زیبایی امری است که بسیاری از خانمها و آقایان به آن توجه می کنند. مهمترین  نکته در خصوص زیبایی این است که بتوانیم خودمان را به آن چیزی برسانیم که مدنظرمان است . سالن های زیبایی زیادی در سراسر ایران وجود دارد ما در ادامه قصد داریم انواع خدمات اصلاح صورت مازین سالن را بررسی کنیم و جزئیات شان را نیز مورد بررسی قرار دهیم پس تا انتها همراه ما باشید تا اطلاعات زیادی را در خصوص خدمات اصلاح صورت، در اختیار شما بگذاریم .

فرم رزرو خدمات اصلاح صورت

جهت رزرو و نوبت دهی خدمات اصلاح صورت، لطفا فرم را پر کنید. ما در اولین فرصت با شما تماس خواهیم گرفت.

ما خوشحال خواهیم شد که به تمام سوالات شما پاسخ دهیم و مطمئن شویم که تجربه شگفت انگیزی در مازین سالن خواهید داشت.

خدمات اصلاح صورت
خدمات اصلاح صورت
خدمات اصلاح صورت


بند صورت


وکس صورت


پاکسازی پوست صورت

 

ابتدا مطمئن شوید منطقه ای که با آن کار می کنید تمیز است. از دستمال مرطوب برای پاک کردن هر محصول یا تجمعی استفاده کنید.

 

 وکس موهای صورت نسبتاً سریع است، حتی موهای ریز را نیز می گیرد، و اگر به روش صحیح انجام شود، می تواند هفته ها طول بکشد.

 

پاکسازی پوست صورت به این صورت است که با استفاده از دستگاهی روی صورت شما کشیده می شود و تمامی سلول های مرده پوست از بین میرود.

خدمات اصلاح صورت


بند صورت

 

ابتدا مطمئن شوید منطقه ای که با آن کار می کنید تمیز است. از دستمال مرطوب برای پاک کردن هر محصول یا تجمعی استفاده کنید.

خدمات اصلاح صورت


وکس صورت

 

 وکس موهای صورت نسبتاً سریع است، حتی موهای ریز را نیز می گیرد، و اگر به روش صحیح انجام شود، می تواند هفته ها طول بکشد.

خدمات اصلاح صورت


پاکسازی پوست صورت

 

پاکسازی پوست صورت به این صورت است که با استفاده از دستگاهی روی صورت شما کشیده می شود و تمامی سلول های مرده پوست از بین میرود.

نمونه کار خدمات اصلاح صورت مازین سالن

بند صورت مراحلی دارد که به شرح زیر می باشد:

  • ابتدا مطمئن شوید منطقه ای که با آن کار می کنید تمیز است. از دستمال مرطوب برای پاک کردن هر محصول یا تجمعی استفاده کنید.
  • با یک تکه نخ تقریباً 10 اینچی شروع کنید. می توانید طول نخ را آزمایش کنید و ببینید چه چیزی برای شما بهتر است. بهتر است از نخ 100٪ پنبه استفاده کنید ، نخ خیاطی استاندارد شما که احتمالاً قبلاً در اطراف خانه خود دارید.
  • انتهای نخ را به صورت گره ای گره بزنید تا یک حلقه ایجاد شود.
  • انتهای دایره را با انگشتان شست و سبابه نگه دارید (یک دست در هر طرف)، به شکل یک مستطیل درست کنید.
  • یک دست (به احتمال زیاد دست غالب شما) را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا یک X ایجاد کنید و به چرخش در حدود 8-10 بار ادامه دهید تا یک سری پیچ های ریز در وسط حلقه نخ ایجاد کنید. این پیچ و تاب ها موهای شما را می گیرد تا آنها را از ریشه جدا کند.
  • نخ را با انگشت اشاره و شست، یکی در دو طرف نگه دارید. وقتی آماده شدید، نخ را روی سطح پوست جایی که آماده شروع برداشتن فولیکول های مو هستید قرار دهید.
  • انگشتان دست غالب خود را باز کنید. همانطور که دست خود را باز می کنید، طرف دیگر در یک حرکت اره ای بسته می شود. این حرکت قسمت وسط پیچ خورده نخ را می لغزد و در حین حرکت موها را گرفته و از بین می برد. مطمئن شوید که موها را در خلاف جهت رشد موها از بین می‌برید.
  • سپس بدون نخ روی سطح پوست، انگشتان طرف دیگر را باز کنید تا پیچ ها به وسط برگردند.
  • مراحل 6-7 را در صورت نیاز تکرار کنید.
  • با استفاده از یک مرطوب کننده یا روغن مغذی برای تسکین پوست، کار را به پایان برسانید.

بند صورت

خدمات اصلاح صورت
خدمات اصلاح صورت
خدمات اصلاح صورت
خدمات اصلاح صورت

وکس صورت

وکس موهای صورت نسبتاً سریع است، حتی موهای ریز را نیز می گیرد، و اگر به روش صحیح انجام شود، می تواند هفته ها طول بکشد. با این حال، همچنین می تواند به طرز وحشتناکی، به طرز وحشتناکی اشتباه شود. وکس موهای صورت خود در خانه می تواند صرفه جویی زیادی در هزینه داشته باشد، اما قبل از اینکه هر ماده گرمی را در نزدیکی صورت خود قرار دهید، ابتدا باید بدانید که چه کاری انجام دهید.

کرم موم گرم شده در دیگ موم گزینه ای عالی برای اکثر انواع پوست است. برای پوست های ظریف صورت عالی است زیرا ملایم است. همچنین کار با آن نسبت به موم های عسل ساده تر است زیرا چسبندگی بسیار کمتری دارد. در حالی که نوارهای موم سرد کار کمتری به نظر می‌رسند، متأسفانه به اندازه موم گرم شده روی موها نمی‌چسبند. اگر کیت وکس بخرید، راحت‌ترین کار وکس صورت است، به خصوص اگر اولین بار است که وکس انجام می‌دهید – در مجموع باید حدود 20 دقیقه طول بکشد.

جهت رزرو وقت و مشاوره رایگان رنگ و لایت مو عروس با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

وسایل مورد نیاز خدمات اصلاح صورت وکس

یداکثر کیت های موم باید بیشتر موارد مورد نیاز برای وکس را داشته باشند. با این حال، مطمئن شوید که موارد زیر را دارید:

  • گرم کننده موم یا مایکروویو (دستورالعمل روی محصول به شما اطلاع می دهد که به کدام یک نیاز دارید)
  • کرم موم یا بهترین موم برای موهای صورت و نوع پوست شما
  • پاک کننده پیش واکس
  • پودر بدون تالک
  • نوارهای مسلین یا پلون
  • اپلیکاتورهای چوبی
  • لوسیون بعد از موم یا ژل مبتنی بر آلوئه
  • موچین

نکات پیش از دریافت خدمات اصلاح صورت با وکس 

قبل از اینکه حتی به انجام وکس صورت فکر کنید، باید بررسی کنید که موهای صورتتان به اندازه کافی بلند است یا خیر. طول آن باید حداقل 1/4 اینچ باشد. اگر اینطور نیست، وکس ممکن است بی اثر باشد و حتی ممکن است باعث رشد موهای درونی شود. اگر بلندی موهایتان مشخص شد، موهایتان را سنجاق کنید یا عقب بکشید و دست ها و صورتتان را به خوبی بشویید تا از شر آرایش یا آلودگی خلاص شوید. خشک کنید و سپس از یک پاک کننده پیش موم استفاده کنید. وقتی صورتتان آماده شد، پودر بدون تالک را روی ناحیه ای که می خواهید وکس کنید، بمالید.

اگر از موم داغ استفاده می‌کنید، باید موم را در گرمکن موم یا در مایکروویو، طبق دستورالعمل‌های روی کیت وکس خود گرم کنید. می خواهید گرم باشد اما خیلی گرم نباشد. باید شبیه کره بادام زمینی یا عسل باشد نه روغن. اگر شبیه روغن است، بگذارید بماند تا به قوام عسل برگردد.

موم را به طور مساوی در جهت رشد مو با استفاده از اپلیکاتور یا چوب بستنی با زاویه 45 درجه نسبت به مو در قسمت های کوچک بمالید. شما به اندازه کافی موم می خواهید که موها را کاملاً بپوشاند، اما نه آنقدر که ضخیم تر از آن نباشد.

سپس یک نوار وکس را در جهت رشد مو بمالید. مقداری از نوار را در انتهای آن مانند یک زبانه بدون چسبیدن به موها بگذارید که برای کندن نوار استفاده می شود. دست خود را روی نوار فشار دهید تا در جهت رویش مو صاف شود تا موم به موها بچسبد. اگر از موم داغ استفاده می کنید، احتمالاً در این مرحله کمی خنک شده است، بنابراین زبانه را بگیرید، پوست خود را با یک دست کشیده و نوار را در جهت مخالف رشد مو با یک بار کشیدن سریع بردارید. اگر کمی موم با مو باقی مانده است، نوار را دوباره روی موهای خود قرار دهید و دوباره به همان ترتیب آن را بکشید.

تا زمانی که تمام موهایی که نمی‌خواهید از بین بروند، به صورت تکه تکه کار کنید. موم را دو بار روی یک ناحیه نزنید، زیرا ممکن است پوست شما را بسوزاند یا تحریک کند. پس از اتمام وکس، از موچین برای از بین بردن موهای سرگردان که توسط موم از بین رفته است استفاده کنید.

پاکسازی پوست صورت

پاکسازی پوست صورت به این صورت است که با استفاده از دستگاهی روی صورت شما کشیده می شود و تمامی سلول های مرده پوست از بین میرود. این کار باعث می شود تا پوست لایه جدیدی را ایجاد کند و عمر پوست شما افزایش یابد.

بیشتر ناخالصی‌های محیطی و محصولات آرایشی که پوست ما با آنها تماس دارد محلول در آب نیستند، بنابراین شستن پوست با آب برای از بین بردن آنها کافی نیست. پاک کننده های پوست آلودگی، سبوم، چربی و سلول های مرده پوست را پاک می کنند – در حالت ایده آل بدون آسیب رساندن یا تحریک پوست.

به یاد داشته باشید، مهم است که پوست خود را هر شب تمیز کنید، بلکه صبح ها نیز برای پاک کردن سمومی که پوست در طول شب از بین می برد، بسیار مهم است.

خدمات اصلاح صورت

آشنایی با انواع روش های اصلاح صورت و پیرایش صورت

روش های زیادی وجود دارد که در این خصوص به آنها در زیر اشاره می کنیم:

موچین کردن

موچین ساده ترین و ارزان ترین روش از بین بردن موهای زائد صورت است. این معمولاً بهترین راه برای رام نگه داشتن ابروهای شماست. اما همچنین می تواند برای آن دسته از موهای چانه که گاه به گاه ظاهر می شوند، استفاده شود.

مواد موبر

اپیلاتور یک محصول قلیایی قوی است که موها را تجزیه می کند، بنابراین پاک کردن آن آسان است (فقط از یک حوله گرم استفاده کنید). کل فرآیند بسته به بافت مو و فرمول محصول بین 5 تا 10 دقیقه طول می کشد.

در حالی که اپیلاتورها سریع و راحت هستند، مهم است که در انتخاب محصول دقت کنید. کرم های رفع موهای زائد اغلب حاوی مواد شیمیایی خشن هستند و می توانند پوست شما را بسوزانند، به خصوص در اطراف ناحیه ظریف صورت. چیزی مانند کرم رفع موهای زائد صورت را امتحان کنید که دارای خواص مرطوب کنندگی فوق العاده است.

درماپلنینگ

درماپلنینگ در واقع نسخه‌ای از اصلاح صورت است که شامل برداشتن لایه بالایی پوست (و موهای همراه با آن) با استفاده از یک اسکالپل کوچک لایه‌بردار می‌شود. نتایج حدود دو هفته دوام می‌آورد. آیا شما باور خواهید کرد که موها ضخیم تر از قبل رشد می کنند، اینطور نیست. سعی کنید از یک سرم آبرسان بعد از اصلاح برای دوز اضافی رطوبت استفاده کنید که به پوست تازه و صاف نفوذ کند.

وکس

وکس یک روش از بین بردن موهای زائد است که مدت ها مورد پسند قرار گرفته است که صورت و بدن را از شر موهای زائد هلو خلاص می کند. شناخته شده است که چهار هفته خوب است، تنها چیزی که نیاز دارد مقداری موم داغ (یا نوارهای وکس) و شن است. (در مورد شن و ماسه شوخی می کنیم، اگرچه هیچ کس هرگز نگفته است که وکس یک سرگرمی آرامش بخش است.) می توانید به یک سالن وکس حرفه ای بروید یا به خاطر راحتی یک کیت در خانه بخرید و تمامی موارد به شما بستگی دارد.

بنداندازی

نخ یک روش باستانی حذف موهای زائد است که از یک رشته برای فرم دهی دقیق ابرو و رفع موهای زائد استفاده می کند. سریع است، از هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نمی کند و به طور کلی ارزان است. به علاوه، نتایج می تواند تا شش هفته دوام داشته باشد. با نخ کردن، قانون کلی این است: اگر بتوانید مو را حس کنید، می توان آن را از بین برد.

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد از نور پالسی برای از کار انداختن فولیکول مو استفاده می کند، که انصافاً دلهره آور به نظر می رسد، اما واقعاً اینطور نیست. لیزر یک روش تایید شده توسط FDA برای کاهش دائمی موهای زائد است که برای استفاده روی صورت و بدن بی‌خطر است. با لیزر موهای زائد، موهایی که به مرور زمان برمی‌گردند نازک‌تر و سبک‌تر از قبل می‌شوند و در نهایت ممکن است پس از مدتی دوباره بر نگردند.

اهمیت اصلاح صورت

اصلاح صورت برای خانم ها باید متفاوت از اصلاح صورت برای آقایان انجام شود. همچنین با روشی که پاها و زیر بغل خود را می تراشید متفاوت است.

برای تراشیدن موثر صورت:

ابتدا پوست خود را تمیز کرده و کاملا خشک کنید. اصلاح صورت معمولاً بر روی پوست برهنه و بدون کرم موبر یا محصولی از هر نوع انجام می شود. برخی از زنان ممکن است اصلاح خشک را برای پوست خود تحریک کنند. اگر این کار را انجام می دهید، می توانید قبل از اصلاح از ژل اصلاح، لوسیون مرطوب کننده یا کرم روی صورت خود استفاده کنید.

از یک تیغ صاف و تک تیغه استفاده کنید که به طور خاص برای اصلاح صورت زنان طراحی شده است. این محصولات گاهی اوقات به عنوان تیغ ​​اصلاح ابرو یا ابزار درمپلنینگ نامیده می شوند.

برای جلوگیری از تحریک یا تحریک پوست، هرگز از تیغ کدر استفاده نکنید.

هنگام اصلاح، پوست را با یک دست محکم نگه دارید. تیغ را در زاویه 45 درجه نگه دارید و به آرامی پوست را با حرکات کوتاه و سبک بچرخانید و در عین حال حداقل فشار ممکن را اعمال کنید. همیشه با دانه های مو بتراشید تا با آن.

بعد از هر اصلاح تیغ را بشویید.

در نزدیکی چشم خود اصلاح نکنید، مگر اینکه کاملاً به توانایی خود با تیغ اطمینان داشته باشید.

پس از اصلاح، صورت خود را بشویید و بلافاصله مرطوب کنید.

نکات مهم پس از اصلاح صورت

افترشیوهای مبتنی بر الکل می توانند به کشتن باکتری های موجود در پوست شما کمک کنند که می توانند در جوش ها تجمع کنند و آنها را ملتهب و ناراحت کنند.

مواد دیگر، مانند روغن درخت چای و فندق جادوگر نیز دارای خواص ضد عفونی کننده هستند که می توانند به کاهش آکنه های شدید و پاک کردن منافذ پر از مایعات عفونی که منجر به ایجاد جوش های جدید می شود، کمک کنند.

رزو نوبت خدمات اصلاح صورت

جهت رزرو نوبت می توانیم هم به صورت اینترنتی و هم به حضوری نوبت رزرو کنیم.

هزینه خدمات اصلاح صورت حرفه ای

هزینه مربوط به خدمات اصلاح صورت نیز بستگی به نیاز شما خواهد داشت  همچنین باتوجه به منطقه و یا قیمت های اتحادیه نیز این ارقام محاسبه می شود.

خدمات اصلاح صورت مریم زعیم پور

در این مقاله تیم مازین سالن خدمات اصلاح صورت را بررسی کردیم و جزییاتش را نیز مورد بررسی قرار دادیم که باتوجه به جزییات می توانید اقدامات لازم را به انجام برسانید.

سوالات متداول خدمات اصلاح صورت

متداول ترین پرسش ها و پاسخ ها از مازین سالن

تماس بگیرید.

بند صورت

وکس صورت

پاکسازی پوست صورت

Call Now Button50 درصد تخفیف (زنگ بزنید)