آرایش و طراحی دائم صورت بااستفاده از رنگ های ۱۰۰٪ امریکایی و رنگ های ارگانیک

ارتباط با ما

  کرج / میدان سپاه (جهانشهر) / بلوار جمهوری شمالی / جنب بانک توسعه صادرات / ساختمان پروتون / طبقه ۴ / واحد ۱

  info@mazinsalon.com

  ۰۲۶۳۴۴۸۳۸۶۹   

Mazin Salon

خدمات اکستنشن مو مازین سالن

MAZIN SALON HAIR STUDIO Mazin SALON HAIR STUDIO

به طور کلی زیبایی عنصری است که تمامی افراد به آن توجه می کنند. روش های مختلفی در خصوص زیبایی وجود دارد و یکی از آنها استفاده از خدمات اکستنشن مو می باشد. اکستنشن ها قابلیت های فراوانی دارند و می توانند به موهای سر زیبایی ببخشند. همچنین اکستنشن ها عمق و حجم مو را نیز بیشتر می کنند و این مورد می تواند به عنوان یکی از عوامل زیبایی حاصل از اکستنشن مو تلقی شود. ما در اینجا می خواهیم اکستنشن مو را بررسی کنیم و جزییاتش را نیز مورد بررسی قرار دهیم پس تا انتها همراه ما باشید.

اکستنشن مو چیست؟

اکستنشن موی انسان یکی از خدمات مو است و دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد. آنها از موی واقعی انسان از بالا تا پایین ساخته شده اند که از یک بخش خاصی جمع آوری می شوند . تمامی کوتیکول های مو در اکستنشن ها سالم هستند. وقتی بخواهید آن را جمع آوری کنید در یک جهت خواهند بود. همچنین اکستنشن ها هیچ گره ای ایجاد نمی کنند و در تمام طول عمر انسان حالت خودشان را نیز حفظ می کنند.

فرم رزرو و نوبت دهی خدمات اکستنشن مو

اکستنشن موی انسانی را می توانیم درست مثل موهای طبیعی خودمان استفاده کنیم. می توانید آنها را صاف کنید، فر کنید،  با سشوار خشک کنید، رنگ کنید و از محصولات موی دیگری بر روی آنها استفاده کنید. با استفاده از  موهای مصنوعی، نمی‌توانید موها را رنگ کنید؛ زیرا بیشتر رنگ‌ها حاوی آمونیاک یا سفیدکننده هستند که موهای مصنوعی را از بین می‌برد. اما برای زیبایی موهای اکستنشن شده، می توانید به راحتی از خدمات رنگ و لایت مو استفاده کنید.

علاوه بر این، شما نمی توانید موهای مصنوعی را مانند موهای واقعی خود حالت دهید، زیرا گرما می تواند به آنها آسیب برساند، بنابراین استفاده از اتوهای فر، اتو و سشوار ممنوع است، زیرا آنها را آب می کند یا به شدت به مو آسیب می رساند. عوامل دیگری مانند آفتاب، اصطکاک یا محصولات زبر مو نیز می توانند به اکستنشن های مصنوعی مو آسیب برسانند.

همچنین باید بدانید که تمامی اکستنشن ها خطری ندارند و افراد زیادی هستند که از اکستنشنها استفاده می کنند. استفاده از اکستنشن ها مواردی مثل ریزش مو و نازکی تارهای مو و حالت کچلی مو را بر طرف می کند. در هر سنی که باشید می توانید از اکستنشن های مو استفاده کنید. این امر باعث می شود تا شما بتوانید بر روی زیبایی چهره خودتان نیز کار کنید. البته باید بدانید که نوع برند هر اکستنشن چیست و مطابق با آن اکستنشن مورد علاقه خودتان را تهیه کنید.

نمونه کار خدمات اکستنشن مو

Mazin

انواع اکستنشن مو

روش های انجام اکستنشن به صورت سرد و به صورت گرم می باشد.

اکستنشن سرد

در روش اکستنشن سرد، از یک سری دستگاه های حرارتی استفاده می شود و همچنین استفاده از چسب های گیاهی کراتین با استفاده از یک سری حلقه های فلزی برای انجام اکستنشن سرد بسیار ضروری می باشد. این کار حجم مو را افزایش می دهد و حالت خوبی برای مو بوجود می آورد.

اکستنشن گرم

و اکستنشن گرم نیز از طریق دستگاه های حرارتی انجام خواهد شد. در روش اکستنشن گرم می توانیم از چسب و لیزر استفاده کنیم و این مورد یکی از جدیدترین روش های اکستنشن می باشد.

اکستنشن مو نوار چسبی

اکستنشن ها به صورت نوار چسبی نیز می باشند که به شکل اکستنشن مو چسبی هستند. البته این نوع از اکستنشن ها به صورت سرد هستند. در این مدل اگر اکستنشن مورد نظر مورد استفاده قرار گیرد آسیب دیدگی مو نسبت به سایر مدل های اکستنشن کمتر می شود. نوار چسبی که در این نوع اکستنش ها به کار می رود طولی در حدود 4 سانتی متر دارد و عرضی به مقدار 1 متر را به خودش اختصاص می دهد.

نوار چسبی که در این نوع اکستنشن به کار رفته از جنس پلی اورتان می باشد. این نوع پلاستیک بسیار شفاف است و می تواند با قدرت موها را در سرجای خودش نگه دارد. هر مقدار دسته ای که در این اکستنشن وجود داشته باشد حدود 2.5 گرم مو درون خودش دارد. البته باید بدانید که با استفاده از این اکستنشن شما می توانید چسب اکستنشن مورد نظر را مدت ها استفاده کنید. اکستنشن سرد کراتین نیز وجود دارد.

در این نوع از اکستنشن، دستگاه خاصی وجود دارد. فقط تمامی ساختار اکستنشن از طریق کراتین انجام می شود. کراتین موجود نیز گیاهی است و می توان از طریق آن تمامی موهای مصنوعی را به هم متصل نمود. از طریق چسب کراتین مورد نظر، می توانیم 4 الی 5 سانتی متر از آن را به موها متصل نماییم.

از طریق یک ریمور و یا از بین برنده نیز می توانیم چسب کراتین را از موها برداریم و این کار هیچ آسیبی به موهای فرد نمی زند. زمان استفاده و نصب این نوع اکستنشن نیز بسیار کم می باشد و کم بودن آن از منحصر به فرد بودن آن می باشد. مدل دیگری از اکستنشن به صورت کلیپسی می باشد. این نوع اکستنشن به این صورت است که شما باید اکستنشن را دره نگام خواب از روی سرتان بردارید و بعد دوباره در طول روز که می خواهید کارهای تان را انجام دهید آن را دوباره به موهایتان وصل کنید.

اکستنشن کلیپسی

در روش اکستنشن کلیپسی هم به صورت مصنوعی و هم به صورت طبیعی در بازار موجود می باشد. استفاده از این نوع اکستنشن بیشتر موهای طبیعی را درگیر می کند و هشت نوار مو را شامل می شود. طول و عرض این نوع اکستنشن مورد نظر نیز مقدار از 5 سانتی متر شروع می شود و تا 20 سانتی متر ادامه پیدا می کند.

اکستنشن دوختی

نوع دیگری از اکستنشن وجود دارد که از طریق دوخت انجام می شود. همچنین نام آن به صورت اکستنشن از طریق دوخت شناخته می شود. این مورد می تواند این امکان را برای شما ایجاد کند تا بتوانید به مقدار حجم مویی که می خواهید برسید. البته باید بدانید که این نوع اکستنشن به شکل دسته ای مو پرده ای است که انتهای آن نیز دوخته شده می باشد. از طریق روش هایی مثل بافندگی و برخی از انواع دوخت ها مثل دوخت ریز نیز می توانید حلقه های اکستنشن را به هم متصل کنید.

اکستنشن مو حلقه ای

از انواع اکستنشن دیگر می توانیم به اکستنشن حلقه ای اشاره کنیم، که بسیار هم طبیعی می باشد و شکل و حالت خاصی را به موها می دهد. این نوع از اکستنشن به صورت نرمال و میکرو می باشد که در بازار وجود دارد و شما می توانید از این نوع اکستنشن استفاده کنید و به آن زیبایی که می خواهید برسید.

اکستنشن دم اسبی

نوع دیگری از اکستنشن، اکستنشن دم اسبی نام دارد. اکستنشن دم اسبی جز اکستنشن های سرد است و در خصوص موهای بسته و حتی دم اسبی مورد استفاده قرار میگیرد. دوام این نوع اکستنشن یک روز می باشد و نصب بسیار آسانی دارد و شما می توانید از اکستنشن دم اسبی چندین بار استفاده نمایید.

اکستنشن حرارتی

در خصوص اکستنشن های حرارتی نیز باید این مورد را خاطر نشان کنیم که این نوع اکستنشن از نوع اکستنشن گرم می باشد و از طریق دستگاه مخصوص انجام می شود. البته اکستنشن حرارتی چسب مخصوص خودش را دارد، و شما به راحتی می توانید این اکستنش را استفاده نمایید.

اکستنشن ماشینی

نوع دیگری از اکستنشن، اکستنشن مو از طریق ماشین می باشد. این نوع از اکستنشن از طریق ماشین های اتوماتی انجام می شود که در بازار وجود دارند و دارای بخش های بافتی و حرارتی می باشند. استفاده از این روش های موجود بسیار سریع می باشدو ولی باید به شما بگوییم که  استفاده از این نوع اکستنشن صرفه اقتصادی برای ما ندارد و ما باید از طریق دسته های اکستنشن خاصی این نوع اکستنشن را روی موهای خودمان پیاده سازی نماییم.

اکستنشن لیزری

نوع دیگری از اکستنشن ها هستند که از طریق لیزر قابل انجام هستند. همچنین این نوع اکستنشن ها دارای مقدار حرارت می باشند ولی این مقدار حرارت قابل تعیین نیست، در خصوص اکستنشن مو از طریق لیزر می توانیم از چسب های کراتینه نیز استفاده نماییم. و بعد از استفاده از چسب های کراتینه می توانیم با استفاده از اشعه لیزر از اکستنشن مربوطه استفاده لازم را ببریم.

قیمت اکستنشن مو

در خصوص قیمت اکستنشن مو باید بگوییم که عوامل مختلفی دست به دست هم می دهند تا قیمت اکستنشن مو تعیین شود. به عنوان مثال اگر شما بخواهید از یکی از روش های گفته شده اکستنشن در این مقاله استفاده کنید باید بدانید که هزینه ها و قیمت های مورد نظر از حدود 100 هزار تومان شروع می شود و تا 1 الی چند میلیون تومان نیز ادامه خواهد داشت.

البته باید این را هم بدانید که اکستنشن مو روشی است که کمک می کند تا موهای فرد حالت خاصی بگیرد. حالت داشتن موهای فرد به ترتیب باعث می شود تا زیبایی فرد بیشتر گردد و فرد اعتماد به نفس بیشتری پیدا کند. البته شما می توانید بر مبنای روش اکستنشن مورد نظر هزینه های مورد نظر را نیز پرداخت کنید.

همچنین کلیه قیمت ها به صورت مقطوع هستند. البته باید دقت کنید که در چه منطقه ای زندگی می کنید و منطقه مورد نظر و ناحیه ای که زندگی می کنید نیز تاثیر بسیار بر روند قیمت گذاری  اکستنشن های مو دارد. در آخر باید بگوییم که با توجه به بودجه ای که دارید می توانید اکستنشن  موی مورد نظرتان را تهیه کنید و از آن استفاده لازم را ببرید.

بهترین روش اکستنشن مو

در خصوص این موضوع باید بگوییم که بهترین روش اکستنشن مو آن روشی است که شما را در کمترین زمان ممکن به آن چیزی که میخواهید برساند. به عنوان مثال اگر شما می خواهید از اکستنشن حرارتی استفاده کنید باید به آن نتیجه دلخواهی که می خواهید برسید. همچنین باید بدانید که روش های اکستنشن مو همگی مخصوص یک فرد و سلیقه خاص است. ما نیز باید بدانیم که کدام روش نیاز ما را در خصوص اکستنشن مو برطرف می کند و آن موردی از اکستنشن را باید استفاده کنیم که بسیار منحصر به فرد است و می توانید زیبایی خاصی را به ما هدیه دهد.

در هر کدام از روش های اکستنشن مو که در اینجا گفتیم، مهمترین مورد سلیقه فرد می باشد. به عنوان مثال اگر شما از اکستنشن سرد استفاده می کنید، باید بدانید که این روش نیز مثل سایر روش های دیگر اکستنشن مو، خاصیت خاص خودش را دارد و برای یک فرد خاص می باشد. البته یک مورد دیگر این است که هزینه مورد نظر نیز می تواند بر روی خوب بودن و یا بهتر بودن اکستنشن تاثیرات خاصی بگذارد. به عنوان مثال هر چه اکستنشن مورد نظر گران تر باشد، افراد زیادی به سمت آن نمی روند و به سمتی چیزی می روند که ارزان است و پاسخگوی نیاز کلی افرادی می باشد که به نیاز خودشان اهمیت می دهند و زیبایی خودشان برای آنها اولویت مهمی می باشد و باید آن را در نظر بگیرید.

هزینه اکستنشن مو به چه عواملی بستگی دارد؟

امروزه هزینه ها آنقدری بالا رفته است که حتی شاهد گران شدن اکستنشن های مو نیز هستیم. مهمترین عواملی که بر روی هزینه اکستنشن مو تاثیر می گذارند شامل موارد زیر هستند:

در ابتدا  روشی که برای اکستنشن استفاده می کنید بسیار بر روند قیمت گذاری تاثیر گذار است. همچنین منطقه ای که در آن به سراغ استفاده از اکستنشن می روید نیز می تواند بر روند قیمت گذاری تاثیر گذار باشد.

ولی باید بدانید که در ابتدا شما هستید که شیوه اکستنشن را تایید می کنید و فرد مورد نظر نیز این شیوه را بر روی موهای شما پیاده سازی می کند. البته هر نوع از روش های اکستنشن وسایل خاص خودش را دارد.

به عنوان مثال در روش هایی که از چسب استفاده می شود، باید بدانید که چسب مورد نظر کیفیت خوبی باید داشته باشد. به همین دلیل هزینه ها همین طور در خصوص اکستنشن مو بالا و پایین می روند.

به خصوص اگر قصد دارید پس از اکستنشن مو از روش های زیبایی و آرایش مو ، از جمله رنگ کردن یا شنیون مو استفاده کنید حتما باید به دقت روش مورد نظرتان را انتخاب کنید.

نتیجه گیری خدمات اکستنشن مو در مازین سالن

 

 در این مقاله ما موضوعی به نام خدمات اکستنشن مو را بررسی کردیم و جزییاتش را نیز مورد بررسی قراردادیم. مهمترین مورد در خصوص اکستنشن مو این است که در ابتدا شیوه ای که مربوط به اکستنشن است را باید انتخاب کنیم. در مرحله بعد قیمت هر روش اکستنشن مهم است و باید آنها را در نظر بگیریم. یکی از مهمترین مواردی که در خصوص اکستنشن های مو می باشد. منطقه ای است که می خواهیم در آن به سراغ افرادی برویم که اکستنشن مو را انجام می دهند. مازین سالن در خدمت شما عزیزان با ارائه بهترین خدمات اکستنشن مو می باشد.

سوالات متداول خدمات اکستنشن مو

لطفا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

حداقل از 2 ساعت آغاز می شود و با توجه به حجم مو زمان ها متفاوت می باشد.

Call Now Button50 درصد تخفیف (زنگ بزنید)