آرایش و طراحی دائم صورت بااستفاده از رنگ های ۱۰۰٪ امریکایی و رنگ های ارگانیک

ارتباط با ما

  کرج / میدان سپاه (جهانشهر) / بلوار جمهوری شمالی / جنب بانک توسعه صادرات / ساختمان پروتون / طبقه ۴ / واحد ۱

  info@mazinsalon.com

  ۰۲۶۳۴۴۸۳۸۶۹   

یکی از مهمترین راه های مراقبت از پوست، محافظت از آن در برابر آفتاب است. قرار گرفتن در معرض آفتاب می تواند باعث چین و چروک، لکه های پیری و سایر مشکلات پوستی مانند سرطان پوست شود. همیشه توصیه می شود از کرم ضد آفتاب با SPF حداقل 15 استفاده کنید. مقدار زیادی کرم ضد آفتاب بزنید. شما می توانید برای جلوگیری از رسیدن اشعه های مضر به پوست خود از کلاه استفاده کنید.

جهت رزرو وقت میکاپ صورت عروس با شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید.

به آرامی پوست خود را جهت مراقبت پوست درمان کنید.

از پوست در برابر آفتاب محافظت کنید.

2. استفاده از آب گرم روی پوست می تواند چربی های پوست را از بین ببرد و آن را خشک کند. به جای آب داغ از آب گرم استفاده کنید. از صابون ها یا شوینده های قوی که می توانند چربی و رطوبت پوست شما را از بین ببرند، خودداری کنید. پس از شستن یا استحمام، پوست خود را به آرامی لمس کرده و یا آن را پاک کنید. حوله خود را خشک کنید تا مقداری رطوبت روی پوست شما بماند.

جهت رزرو وقت شینیون مو حرفه ای عروس در جهانشهر کرج با شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید

3. اگر پوست خشک دارید، اطمینان حاصل کنید که پوست خود را به اندازه کافی مرطوب کنید تا رطوبت روی پوست شما باقی بماند. برای استفاده روزانه توصیه می شود از مرطوب کننده ای که دارای SPF است استفاده کنید.

رژیم غذایی سالم.

4. یک رژیم غذایی سالم به شما کمک می کند تا بهترین حالت را داشته باشید و احساس کنید. مقدار زیادی میوه، سبزیجات، غلات کامل و پروتئین های بدون چربی بخورید. از جمله مکمل های روغن ماهی و کم چرب های ناسالم و کربوهیدرات های فرآوری شده یا تصفیه شده ممکن است پوست را جوان کند. نوشیدن آب فراوان به مرطوب نگه داشتن پوست کمک می کند.

استرس و خواب

5. استرس کنترل نشده می تواند باعث حساسیت بیشتر پوست و ایجاد مشکلات پوستی شود. برای داشتن پوست سالم و روحیه سالم، خواب مناسب به شما کمک می کند تا جوان شوید. در هنگام خواب، پوست در حالت ترمیم است. به همین جهت توصیه می شود حداقل 8 ساعت خواب بدون استرس داشته باشید.

حفظ روال مراقبت از پوست:

6. استفاده از تونر برای پوست می تواند پوست شما را مرطوب نشان دهد. همه ناخالصی ها را از بین می برد و باعث می شود پوست شما نرم و لطیف شود.
7. در حالی که بیشتر ما به لپ تاپ های خود چسبیده ایم و تمام وقت در جلسه های مجازی یا جلسات دیگری شرکت می کنیم ، چشم های ما ممکن است به پرش پلک مبتلا شود.
بنابراین مراقبت از چشم، از اهمیت زیادی برخوردار است. برای جلوگیری از سیاهی تیرگی، یک کرم یا ژل خوب دور چشم استفاده کنید. همچنین می توانید به مدت 5 دقیقه برش های سیب زمینی را روی چشم خود قرار دهید تا آرام شود.
8. پک صورت موز موثرترین و مرطوب کننده ترین پک صورت است. یک موز، 1 قاشق غذاخوری عسل، یک چهارم قاشق چای خوری خامه یا شیرخشک و 2 قطره روغن چوب صندل بردارید.
این مواد را خوب مخلوط کرده و روی صورت خود بمالید. بگذارید به مدت 20 دقیقه روی آن بماند، بعد از آن بشویید و در پایان یک مرطوب کننده بزنید.

پایه آرایش

9. در حالی که پایه آرایش خود را انتخاب می کنید، مطمئن شوید که یک فونداسیون سبک بر پایه آب انتخاب کرده اید که به جای ظاهری چرب، جلوه زیبایی را روی پوست ایجاد می کند.
10. بسیار معمول است که در زمستان ها احساس تشنگی زیادی نمی کنیم. اما بسیار مهم است که حداقل 8 لیوان آب بنوشیم. این ماده نه تنها پوست شما را آبرسانی می کند بلکه سموم را از پوست شما دفع می کند.
11. هفته ای دو بار پوست خود را لایه برداری کنید. از پودر برنج، ماست، کمی نمک و یک فشار لیمو استفاده کنید. همه این موارد را با هم مخلوط کنید تا یک لایه بردار خوب در خانه ایجاد کنید.
12. زردچوبه به شبیه سازی رشد سلول های جدید پوست کمک می کند. از این رو با محافظت از سلول ها در برابر آسیب، پیری را کنترل می کند. زردچوبه را با پودر برنج ترکیب کرده و هفته ای یک بار از آن خمیر استفاده کنید تا چین و چروک و خطوط ریز را کاهش دهد.

موارد دیگر در خصوص مراقبت پوست

13. 2 قطره روغن یاس با روغن بادام اضافه کنید و به آرامی صورت خود را ماساژ دهید. بعد از ماساژ، یک حوله گرم روی صورت خود قرار دهید تا روغن بهتر نفوذ کند و بیشتر آرام شود. این به بهبود قابلیت ارتجاعی پوست کمک می کند.
14. در یک بطری اسپری، 3-4 قطره روغن ضروری گل رز را با آب رقیق کنید تا یک تونر خانگی یا مه آلودگی صورت ایجاد کند. این کمک می کند طراوت و شادابی را در طول روز بازیابی کنید.
15. اسانس نرولی برای جوان سازی پوست خشک بسیار عالی است. با افزودن 2 قطره از آن با روغن بادام از آن برای ماساژ صورت استفاده کنید و به آرامی ماساژ دهید. پس از ماساژ این محل، حوله داغی را روی صورت خود قرار دهید تا روغن بهتر نفوذ کرده و بیشتر آرام شود.
16. برای آکنه های مزمن، 1 قطره روغن ضروری درخت چای را مستقیماً روی جوش های منطقه آسیب دیده قرار دهید.
17. یک قاشق چایخوری ماست برداشته، کمی نمک و چند قطره روغن اساسی لیمو و چوب صندل را در آن اضافه کنید. همه اینها را با هم مخلوط کنید. حالا یک برش سیب زمینی بگیرید تا مخلوط را به صورت یکنواخت روی صورت خود بمالید. آن را به مدت 15-20 دقیقه نگه دارید و آن را بشویید.

پوره گوجه فرنگی

18. پوره گوجه فرنگی به آرامی روی پوست کار می کند و در از بین بردن برنزه شدن پوست مفید است. علاوه بر اینکه پوست را با روغن پر می کند. رنگ پوست را یکنواخت می کند و به روشن و درخشان شدن پوست خشک کمک می کند.
19. از اسکراب دانه های قهوه برای از بین بردن پوست مرده استفاده کنید. قهوه به ویژه برای پوست مفید است.
20. اگر پوست چربی دارید به یاد داشته باشید که هنوز هم در تمام فصول باید پوست خود را مرطوب کنید. اما، برای جلوگیری از مسدود شدن منافذ پوست، از محصولات مبتنی بر ژل مانند ژل ضد آفتاب آلوئه ورا، مرطوب کننده توت درخت عرعر استفاده کنید که به راحتی بر روی پوست شما قرار دارند.

Call Now Button50 درصد تخفیف (زنگ بزنید)