آرایش و طراحی دائم صورت بااستفاده از رنگ های ۱۰۰٪ امریکایی و رنگ های ارگانیک

ارتباط با ما

  کرج / میدان سپاه (جهانشهر) / بلوار جمهوری شمالی / جنب بانک توسعه صادرات / ساختمان پروتون / طبقه ۴ / واحد ۱

  info@mazinsalon.com

  ۰۲۶۳۴۴۸۳۸۶۹   

باید به این نکته توجه کنید که شانه زدن بیش از حد موها نه تنها باعث زیباتر شدن موها نمی شود، بلکه برس مو زیاد باعث ریزش شدید موی شما می شود. بنابراین باید دقت کنید که برس مو امری بسیار مهم در سالم نگه داشتن موها می باشد. بنابراین همیشه موهایتان را به آرامی شانه کنید و هرگز محکم موهای خود را نکنید.

جهت رزرو وقت میکاپ صورت عروس با شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید.

چگونه از برس مو استفاده کنیم؟

توصیه ما به شما این است که دو بار در روز موهایتان را شانه کنید و نه بیشتر، شانه زدن موها هم باید همراه با ارامش صورت گیرد.

نحوه شانه زدن موهای خیس

در مورد شانه زدن موهای مرطوب، نوع برس و تکنیک شما برای سالم نگه داشتن موهای شما مهم است. مایکلین بکر ، هنرمند و آرایشگر محبوب می گوید ، موهای شما هنگام خیس شدن بسیار شکننده است. به همین دلیل مهم است که یک روش بسیار ملایم برای شانه زدن موهای خیس را انتخاب کنید.

از نظر بکر ، تنها راه استفاده از شانه زدن به موهای مرطوب استفاده از یک شانه خیلی پهن است. همانطور که در مراحل زیر بیان شده است ، استفاده از روش صحیح به همان اندازه مهم است.

مراحل شانه زدن موهای خیس

ابتدا از شانه یا برس در انتهای موهای خود استفاده کنید. گره ها را شانه کرده و به آرامی از بین ببرید. با خیال راحت از انگشتان خود برای از بین بردن هرگونه گره استفاده کنید. اگر موهای شما  گره خورده است ، ابتدا از نرم کننده مرطوب کننده اسپری کنید تا آسیبی به تارهای مو نرسد.

جهت رزرو وقت شینیون مو حرفه ای عروس در جهانشهر کرج با شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید.

هنگامی که گره های مو از انتهای موهای شما برداشته شد ، می توانید چند سانتی متر بالا بروید. و دوباره شروع به شانه زدن کنید. و گره ها را باز کنید. این کار را تکرار کنید تا زمانی که به پوست سر خود برسید. و موهای کاملاً درهم و برهم داشته باشید.

روش صحیح برس مو

نحوه شانه زدن موهای خشک

موهای خشک تمایل به پیچیدگی و بهم ریختگی دارند و باعث ایجاد گره و شکستگی می شوند. دی مارکو توضیح می دهد: “شانه زدن از بالا به پایین به طور حتم باعث شکستگی می شود.”

مراحل شانه زدن موهای خشک

از میانه یا چند اینچ پایین تر از انتها شروع کنید. تا انتها شانه بزنید. حرکت خود را به سمت بالا ادامه دهید. تا زمانی که به پوست سر خود برسید و سپس چند بارشانه بزنید. بیشترین آسیب ها وقتی رخ می دهد. که با موهایمان با خشونت رفتار کنیم. و با شانه زدن نسبت به آنچه که لازم است خشن تر شویم. پس ملایم باشید و آهسته شانه بزنید.

عروس سرای مرجان زعیم پور

Call Now Button50 درصد تخفیف (زنگ بزنید)