آرایش و طراحی دائم صورت بااستفاده از رنگ های ۱۰۰٪ امریکایی و رنگ های ارگانیک

ارتباط با ما

  کرج / میدان سپاه (جهانشهر) / بلوار جمهوری شمالی / جنب بانک توسعه صادرات / ساختمان پروتون / طبقه ۴ / واحد ۱

  info@mazinsalon.com

  ۰۲۶۳۴۴۸۳۸۶۹   

مقاله روال مراقبت از پوست در فصل بهار را دنبال کنید.
تغییر فصل فقط به معنای تغییر لباس های داخل کمد نمی باشد، بلکه با تغییر هر فصل نیاز است تا مراقبت های پوستی خود را نیز عوض کنید.

جهت رزرو وقت میکاپ صورت عروس با شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید.

روال مراقبت از پوست در فصل بهار

هر بار که بهار فرا می رسد ، پوست شما نیاز به تغییر دارد ، بنابراین ما با استفاده از محصولات ، تکنیک ها و آنتی اکسیدان های مناسب مراقبت از پوست ، روش های آسان برای دستیابی به درخشان ترین و سالم ترین پوست خود را شناسایی کرده ایم و در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

در فصل سرد زمستان ، پوس شما بسیار خشک، کدر و پوسته پوسته می شود. بنابراین قبل از ورود به فصل بهار و تابستان باید مراقبت های لازم را انجام دهید. بهترین روش برای از بین بردن این پوسته ها لایه برداری صورت می باشد. لایه برداری باعث از بین رفتن سلول های مرده روی سطح پوست می شود و لایه ی تازه تری از پوست شما را نمایان خواهد کرد. بنابراین از یک لایه بردار ملایم صورت استفاده نمایید.

جهت رزرو وقت شینیون مو حرفه ای عروس در جهانشهر کرج با شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید.

با بیشتر شدن نور خورشید و افزایش دمای محیط ، شما ممکن است بیشتر در معرض نور خورشید قرار بگیرید، بنابراین کرم های ضد آفتابی با حداقل  SPF15 و در زمان هایی که گرمای بیشتری در محیط قرار دارد از SPF30 استفاده کنید. دقت کنید از کرم هایی استفاده نمایید که دارای ویتامین E و C باشد به دلیل اینکه اینگونه فرمولاسیون سریع جذب پوست می شود و از آسیب های نور خورشید جلوگیری می کند.

آیا لکه های تیره در سطح صورت خود دارید؟ در اینگونه موارد آنتی اکسیدان ها می توانند کمک بسیاری به پوست شما کنند.
کرم های مخصوص لکه بر صورت گارنیر بسیار مناسب برای از بین بردن تمامی لک های صورت می باشد. زیرا در فرمولاسیون خود آنتی اکسیدان، ویتامین سی و اسید گلیکولیک آلفا هیدروکسیل دارد. که رنگ پوست را یکنواخت کرده و ظاهری شاداب و درخشان را به شما هدیه می دهد.

از مرطوب کننده هایی استفاده نمایید که پوستتان را آبرسانی نماید. سعی نمایید از فرمول هایی که دارای اسانس اسطوخودوس، اسید های هیالورونیک و هیدروکسی استفاده نمایید. تا پوستتان را شاداب و جوان کرده و آثار خستگی را از بین ببرد.

عروس سرای مرجان زعیم پور (مازین سالن) در خدمت شما عزیزان می باشد. بهترین ها را از ما بخواهید.

Call Now Button50 درصد تخفیف (زنگ بزنید)