آرایش و طراحی دائم صورت بااستفاده از رنگ های ۱۰۰٪ امریکایی و رنگ های ارگانیک

ارتباط با ما

  کرج / میدان سپاه (جهانشهر) / بلوار جمهوری شمالی / جنب بانک توسعه صادرات / ساختمان پروتون / طبقه ۴ / واحد ۱

  info@mazinsalon.com

  ۰۲۶۳۴۴۸۳۸۶۹   

روز عروسی هرکس خاص ترین و مهمترین روز زندگی اش است، بنابراین هیچکس نمیخواهد میکاپ بسیار غلیظ روی صورتش داشته باشد که بیشتر شبیه به نقاشی است تا آرایش. در اینجا چند نکته تخصصی وجود دارد که باید قبل از آرایش روز عروسی خود بدانید. در این مقاله در مورد مدل آرایش عروس صحبت خواهیم کرد.

جهت رزرو وقت میکاپ صورت عروس با شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید.

مدل آرایش عروس

 نکته مهم اینکه از آرایشگرهای حرفه ای برای این روز خاص استفاده کنید تا با خیال راحت بتوانید صورتتان را به دست میکاپ آرتیست بسپارید.
 روز قبل ازعروسی حتما برای پوستتان از آبرسان استفاده کرده و از ماسک های مناسب با نوع پوست خود استفاده نمایید. دقت کنید که در قسمت پیشانی، بینی و چانه خود بیش از حد کرم های چرب استفاده نکنید زیرا ممکن است باعث جوش زدن پوست صورتتان شود.
 تصاویر روز عروسی شما برای همیشه ماندگار خواهد شد بنابراین سعی کنید استرس و نگرانی را از خود دور کنید و حتما روز قبل ریلکس کنید تا روز عروسی شاداب و سرحال باشید، در این روز به یاد ماندنی بهترین ورژن خودتان باشید.
 اگر در فصل گرم و تابستان عروسی دارید، حتما از ضد آفتابی که اس پس اف کمتر از 15 دارد استفاده کنید تا در هنگام عکاسی پوست شما را به بهترین نحو خود نشان دهد.

جهت رزرو وقت شینیون مو حرفه ای عروس در جهانشهر کرج با شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید.

احتمالات روز عروسی

 احتمالا شما بر اساس آب و هوا برای مراسم خود برنامه ریزی کرده اید، بنابراین میزان آرایش خود را باید در نظر بگیرید، به عنوان مثال آرایشی که در زمستان انجام می دهید متفاوت با آرایش در تابستان است زیرا در تابستان به دلیل گرمای هوا ممکن است آرایش شما عرق کند و چهره شما را درهم نشان دهد.
 اگر قصد دارید خود را برنزه کنید حتما مراقب باشید که رنگ صورت و گردن شما به یک اندازه برنزه شده باشد. حتما قبل از مراسم عروسی یکبار امتحان کنید تا متوجه شوید چهره برنزه مناسب شما هست یا خیر.
 تصور نکنید که تمام ایرادات صورت را می توانید با آرایش از بین ببرید، بنابراین از ماهها قبل اصول مراقبت از پوست و موی خود را انجام دهید،هرچند وقت یک بار از ماسک های مخصوص صورتتان استفاده نمایید.

یک پیشنهاد

در روز عروسی خود از مرطوب کننده ای که مات باشد استفاده نمایید تا فقط پوست را آبرسانی کرده و باعث نشان دادن چربی صورت نشود.
 اگر به طور معمول از رژگونه استفاده می نمایید در این روز باید رژگونه ای محو داشته باشید تا شبیه دلقک نشوید. زیرا رژگونه بیش از حد چهره را مصنوعی می کند. برای اینکه متوجه شوید آرایشتان متناسب است یا خیر بعد از میکاپ با گوشی خود بدون فلش عکس بگیرید تا متوجه شوید مناسب است یا خیر.
 برای هموار کردن صورت از کانسیلر روی پلک ها استفاده کنید سپس از سایه های روشن و سفید برای چشم هایتان استفاده نمایید. به دلیل اینکه چشم ها مهمترین بخش آرایش شماست و نباید از سایه های پر رنگ استفاده نمایید.
 در این روز سعی کنید از رژلب های براق به هیچ وجه استفاده نکنید، از رژلب های قرمز خوشرنگ استفاده کرده و پس از آن روی لب ها پودر فیکس زده تا تثبیت شود. اگر دوست دارید لب هایتان براق باشد بعد از برق لب زدن با یک دستمال کاغذی برق اضافی را حتما بگیرید.

نکات مهم دیگر مدل آرایش عروس

 چندین ماه قبل از عروسی فکری برای چین و چروک صورت و دور چشم خود کنید. با استفاده از داروهای درمانی سعی کنید چین و چروک خود را کاهش دهید تا در روز خاص عروسی خود پوستی صاف و یکدست داشته باشید. مراقب باشید همیشه از لوازم اورجینال استفاده نمایید.
 اینکه ابروهایی پر و زیبا داشته باشید بسیار مهم است. بنابراین از مداد روشن تر از ابروهای خود استفاده کرده. سپس با صابون ابرو، ابروهای خود را فرم دهید و به سمت بالا شانه کنید. تا ابروهایتان پرتر به نظر بیاید. البته این یک نظر کاملا شخصی است. و اگر دوست ندارید ابروهایتان پر به نظر برسند. می توانید این کار را انجام ندهید.
 برای مژه هایتان در قسمت پلک بالایی حتما از مژه استفاده کنید. ولی به صورت جدا جدا باشد تا طبیعی به نظر برسد. و حالت مصنوعی به چشم هایتان ندهد.

قبل از ریمل زدن

 همیشه قبل از ریمل زدن از فرموژه استفاده کنید تا حالت مژه ها و چشمانتان را به طرز عجیبی زیبا کند.
 در شب عروسی حتما از ریمل های ضد آب استفاده کنید. به دلیل اینکه ممکن است در هنگام رقصیدن عرق کنید. وانتخاب این ریمل باعث می شود که ریمل شما نریزد و چشمانتان را کثیف نکند.
 اگر از مژه مصنوعی استفاده می کنید حتما چند روز پیاپی این کار را انجام دهید تا عادت کنید.
 قبل از اینکه لباس خود را بپوشید آرایش کنید. اما رژلب را بعد از پوشیدن لباس بزنین تا به صورت اتفاقی در هنگام پوشیدن لباس به آن برخورد نکند.
 برای تازه نگه داشتن آرایش خود یک پودر فیکس همیشه همراهتان باشد. تا در صورت به هم ریختن ارایش از آن استفاده کنید.

Call Now Button50 درصد تخفیف (زنگ بزنید)