آرایش و طراحی دائم صورت بااستفاده از رنگ های ۱۰۰٪ امریکایی و رنگ های ارگانیک

ارتباط با ما

  کرج / میدان سپاه (جهانشهر) / بلوار جمهوری شمالی / جنب بانک توسعه صادرات / ساختمان پروتون / طبقه ۴ / واحد ۱

  info@mazinsalon.com

  ۰۲۶۳۴۴۸۳۸۶۹   

در اینجا تمام مواردی را که شما باید در مورد نحوه رشد، ضخیم شدن مژه ها و داشتن مژه ضخیم و پرپشت به طور طبیعی بدانید را جمع آوری کرده ایم.

چگونه مژه ضخیم و پرپشت داشته باشیم؟

  1. روغن کرچک برای داشتن مژه ضخیم و پرپشت

روغن کرچک از درمان آفتاب سوختگی و چین و چروک گرفته تا جلوگیری از خاکستری شدن زودرس موها و شوره سرکاربرد دارد. یکی از مزایای آن این است که در ایجاد رشد مو، کار شگفت انگیزی انجام می دهد. این سریعترین درمان برای بهبود رشد مو است و می تواند پنج برابر زودتر از هر ماده دیگری به نتیجه برسد.

قرار دادن روغن کرچک روی مژه ها هر روز مژه های ضخیم تری به شما می دهد و از ریزش آن جلوگیری می کند. چند قطره روغن کرچک را با روغن نارگیل مخلوط کرده و به کمک نوک پنبه ای آن را به آرامی روی مژه ها بمالید. این کار را هر شب قبل از خواب انجام دهید و صبح آن را بشویید. روش رشد مژه ها

  1. چای سبز برای مژه ضخیم و پرپشت

ماده ای که ما آن را بسیار دوست داریم ، به دلیل بسیاری از فواید سلامتی و زیبایی ، چای سبز فواید دیگری نیز برای شما دارد. ثابت شده است که مصرف و استفاده از چای سبز روشی موثر برای تحریک رشد مو و بهبود سلامت مو است.

فلاونوئیدها و پلی فنول به نام اپی گالوکاتکین-3-گالات (EGCG) موجود در چای سبز  باعث بهبود طول و همچنین حجم مژه های شما می شوند. نوشیدن چای سبز به طور منظم یا استفاده از آن بر روی مژه ها هر دو بسیار موثر است. فقط یک پنبه را به چای سبز آغشته کنید و هر روز آن را روی مژه ها بمالید. روش رشد مژه ها

  1. وازلین برای مژه ضخیم و پرپشت

وازلین باعث ایجاد رطوبت در خطوط مژه می شود که به رشد سریع موهای مژه کمک می کند. همچنین ، مالیدن آن روی پلک ها ناحیه را مرطوب و نرم نگه می دارد که به سلامت کلی مژه ها کمک می کند. یک فرچه ریمل تمیز بردارید و مقداری وازلین روی آن بمالید.

آن را هر روز در امتداد مژه های بالا و پایین خود بزنید تا بهترین نتیجه را داشته باشد. همچنین می توانید قبل از استفاده از ریمل ، وازلین بزنید تا از خشکی و شکنندگی مژه ها جلوگیری کند.

  1. روغن ویتامین E به منظور داشتن مژه ضخیم و پرپشت

یک روش موثر برای تقویت رشد مژه روغن ویتامین E است. افراد مشهوری مانند خواهران کارداشیان اعتراف کرده اند که از این ماده قدرتمند برای ضخیم شدن ابروها و طولانی شدن مژه های خود استفاده کرده اند. این یک ماده مقوی قدرتمند است که نه تنها باعث افزایش رشد مو می شود بلکه باعث تقویت مژه ها و جلوگیری از ریزش آنها می شود.

فقط با ماساژ آرام چشم با استفاده از این روغن می توانید مژه های ضخیم تری پیدا کنید.

یک کپسول ویتامین E بشکنید و روغن آن را استخراج کنید. آن را به مدت 5-10 دقیقه با نوک انگشتان کمی ماساژ دهید و روزانه مقداری از آن را روی مژه ها بمالید. این به گردش خون و در نتیجه رشد بهتر مژه کمک می کند.

  1. شی باتر برای مژه ضخیم و پرپشت

کره شی یکی از بهترین منابع طبیعی برای آبرسانی می باشد که مانند سحر و جادو به شما کمک می کند تا مژه های شما طولانی و مستحکم شوند. علاوه بر این ، کره شی همچنین دارای ویتامین C است که منبع غنی از آنتی اکسیدان ها است که به جلوگیری از آسیب ناشی از رادیکال های آزاد در محیط و همچنین افزایش تولید کلاژن کمک می کند.

همه این مزایا برای تقویت قدرت و ضخامت مژه ها جمع می شوند ، که برای رشد و سلامت آنها بسیار مهم است.

عروس سرای مرجان زعیم پور

Call Now Button50 درصد تخفیف (زنگ بزنید)